Privéwegen
Kent iemand zulke privéwegen in Zürich waar je met een illegale scooter mag rijden?
0
Kent iemand zulke privéwegen in Zürich waar je met een illegale scooter mag rijden?
0
Zijn er eigenlijk weglegale scooters met 2 motoren of is dit technisch niet mogelijk vanwege de beperkingen?
1
Als ik bij jullie een mobiele telefoon koop, nemen jullie dan mijn oude mee en trekken jullie de waarde af van de prijs van de nieuwe? Als ik bij jullie een handy koop, kan ik dan mijn oude telefoon meenemen en de prijs ervan aftrekken?
0
Ik ben op zoek naar een bewegingsmelder met een batterij die via WLAN een alarm op mijn mobiel moet laten afgaan als hij beweging detecteert. Ik heb tot nu toe niets anders gevonden
0
Beste techneuten, ik ben op zoek naar een nieuwe PC CAS monitor. Ik werk dagelijks met ArchiCAD en heb een nieuwe monitor nodig voor andere werkstations. Ik heb momenteel een Dell UP3216Q, maar helaas is deze niet meer te koop. Ik ben er namelijk erg blij mee. De grootte (32 inch), resolutie, instellingen en bediening zijn goed voor mij. Toch kan ik me goed voorstellen dat ik voor een nieuwe generatie gebogen monitor ga. Maar ik heb nog niets overtuigends gevonden, of de helderheid is niet optimaal of de afwerking is als een plastic blok. Kwaliteit gaat voor prijs, de verhouding moet kloppen wil ik kopen. Misschien heeft iemand een goede tip voor me, heel erg bedankt!
3
5 van 24.449 discussies