Grootte?
Wat zijn de maten van Mechanix handschoenen?
0
Wat zijn de maten van Mechanix handschoenen?
0
In januari 2025 stuurde ik een bugrapport voor een centrale functie van de website. Dit rapport was technisch gedetailleerd en de bug was reproduceerbaar op 3 van de 4 verschillende platforms. De vraag werd heen en weer gestuurd met standaard antwoorden. Maar bij de 3e poging werd de bug erkend en zelfs gerepareerd en 3 maanden later opnieuw geïnstalleerd... In augustus meldde ik het opnieuw zonder antwoord te krijgen... Ik voel me niet serieus genomen als klant. Heb jij een soortgelijke ervaring gehad?
1
Goedemorgen allemaal! Ik wil even zeggen dat ik heel weinig (of niets) van projectoren begrijp. Ik ga binnenkort verhuizen naar een heel klein huis, en ik was op zoek naar een projector om de TV te vervangen. Ik heb echter veel beperkingen met betrekking tot waar ik hem neer kan zetten, het doel zou zijn om een beeld te krijgen van ongeveer 80-90 inch (niet meer, en in het geval dat iets kleiner). De enige twee plaatsen waar ik een projector zou kunnen plaatsen zijn op 105 cm afstand of 610 cm afstand. Is er iets niet te duur dat aan deze eisen voldoet? Hartelijk dank aan degenen die me willen helpen ❤️
1
Hallo. We hebben een Nokia 3210 4G en een 6300 4g in ons huishouden, plus een CatB35 als buitentoestel + modem (usb tethering) voor de laptop. Alle 3 de toestellen zijn geschikt voor 4G VoLTE met Swisscom en Sunrise. Mijn vraag: werkt VoLTE met Salt, Spusu of Lidl Connect, heeft iemand hier ervaring mee? Want deze apparaten staan niet op de lijst van Spusu.
1
Hallo mensen, ik heb een vraag, ik heb een gebruikte ender 3 se (ik denk dat het de se is, er zijn tientallen ender 3 dus om eerlijk te zijn weet ik niet welke ik heb, ik heb hem zeker NIET hier gevonden, laat staan op ..... mijn vraag over printers is .... ik print momenteel ongeveer 28 uur .... voor één cijfer .... als ik een duurdere zou nemen, zou het dan sneller gaan? .... wat is er nog meer beter aan een 500-700 fr printer dan aan een 260 fr stuk? (ik print nu een week, dus ik ben nog groen achter de oren)
1
Hoi samen Ik heb een nieuw moederbord met alleen digitale RGB-connectoren (ARGB/ D-RGB) Ik heb nu een pomp die nog een 12V RGB connector heeft. Deze kan ik nu niet gebruiken. Nu heb ik een converter of een controller nodig die de interface biedt om de 12V 4-pins kabel om te zetten. Zodat deze kan worden aangesloten op een 5V 3-pins sleuf voor ARGB/D-RGB. Het zou dan ook bestuurbaar zijn via de geïntegreerde AURA Sync software. Kent iemand dergelijke converters of controllers en kan hij of zij producten aanbevelen? Blijkbaar zou dit moeten bestaan....:-) Helaas kan ik niet vinden wat ik zoek. Hartelijk dank
2
5 van 24.366 discussies