Rugzakken Montane
Zijn er plannen om het assortiment van Montane uit te breiden met nog meer rugzakken? Met name de Trailblazer serie met 25l + 32l en Womens' 24l en 30l? Deze zijn een serieus alternatief voor het merk met de vogel.
0
Zijn er plannen om het assortiment van Montane uit te breiden met nog meer rugzakken? Met name de Trailblazer serie met 25l + 32l en Womens' 24l en 30l? Deze zijn een serieus alternatief voor het merk met de vogel.
0
Is er bij Digitec een (redelijk snelle en betaalbare) USB-stick met een labelgedeelte? Ik heb er nog geen gevonden...het zou erg handig zijn als je meer dan één van dit type zou hebben, zodat je kunt bijhouden welke gegevens op welke stick staan...!
2
Sinds enige tijd gebruikt Digitec willekeurig PLANZER als bezorger. Helaas is deze vervoerder onbetrouwbaar, komt hij te laat en kan hij het huis vaak niet vinden (ik moest een keer op straat gaan staan om het aan te wijzen). Ik heb geklaagd bij support en kreeg te horen dat het niet mogelijk is voor de klant om de vervoerder te bepalen. Overigens was een van de redenen waarom ik vroeger bij Digitec bestelde dat je voor 16.00 uur bestelde en de volgende ochtend ontving, wat niet meer waar is. Je bestelt vandaag en als het goed gaat ontvang je overmorgen. Dus als er niets verandert, denk ik dat ik voor mijn volgende bestellingen naar andere winkels ga, zoals Brack (die de post gebruikt), en Digitec zal een laatste redmiddel blijven. Groeten Stephen
4
Ik heb 2 Sony PS4 spelconsoles, en ik wil het mogelijk maken dat 2 mensen tegen elkaar kunnen spelen... mijn vraag: .moet ik 2x hetzelfde spel kopen (2x de disc) of kan ik ook een kopie op disc gebruiken?
0
Het filter voor het radio-ontvangsttype 'FM' moet worden gewijzigd in 'FM'... het betekent hetzelfde! En dit kan niet handmatig worden gedaan... het heeft meer dan 300 ingangen... Hartelijk dank
0
Waar zijn we mee bezig? Ik had het allang bij mijn apotheek kunnen kopen. Ik heb het bij jullie besteld en al betaald. Hoe ga je dit oplossen? Sorry, moritz! Helaas is je levering vertraagd De verwachte leverdatum voor de volgende producten uit je bestelling 155049167 van 3 augustus 2025 is weer gewijzigd: Plax Houtskool (500 ml, mondwater) 3× Colgate Plax Houtskool (500 ml, mondwater) Onze leverancier heeft de leverdatum aangepast Voorheen: 25.8.2025 - 4.9.2025 Nieuw: 29.8.2025 - 10.9.2025
0
5 van 24.343 discussies