Goederen nooit ontvangen!
Ik probeer contact op te nemen met het bedrijf om erachter te komen waarom ze niet hebben geleverd en om mijn geld terug te krijgen.
0
Ik probeer contact op te nemen met het bedrijf om erachter te komen waarom ze niet hebben geleverd en om mijn geld terug te krijgen.
0
Doe ik iets verkeerd of heeft de startpagina een nieuwe lay-out gekregen, waarbij de partnersite Galaxus of Digitec geen dagaanbiedingen laat zien?
8
Hoe kun je eigenlijk voorkomen dat bekeken/gekochte erotische producten steeds weer duidelijk op de startpagina worden getoond, dat is niet altijd even voordelig!
10
Hallo allemaal Ik zou graag willen weten wat jullie ervaringen zijn met sapcentrifuges, vooral met betrekking tot hardere vruchten/groenten zoals gember, wortels enzovoort. Ik wil geen 1000 uitgeven aan een sapcentrifuge die alleen slappe sinaasappels aankan, maar ik wil ook geen Temu-ding voor eenmalig gebruik waarbij de weekmaker direct in de drank wordt geperst. Laat me jullie favorieten en minder favorieten weten! Combinaties voor bijvoorbeeld smoothies of babypap etc. zouden ook interessant zijn. Laten we beginnen :)
0
Waar is het merk Canni gebleven! De superpraktische gels! Letterlijk verdwenen
2
5 van 24.315 discussies