Neakasa Stap gezocht
Helaas biedt Galaxus de Step niet aan en is deze nergens anders in Zwitserland verkrijgbaar.
0
Helaas biedt Galaxus de Step niet aan en is deze nergens anders in Zwitserland verkrijgbaar.
0
Hoe ver van het W-Lan toegangspunt kan de camera worden geïnstalleerd?
0
Hallo Digitec Team Ik zou erg geïnteresseerd zijn in een productcategorie voor AI robots of AI desktop robots. Een product dat me te binnen schiet is de EMO van LIVING.AI. Hebben jullie de mogelijkheid om zo'n product in jullie assortiment op te nemen, er zijn een aantal fabrikanten op de markt die erg interessant zijn. Tegelijkertijd heb je ook ooit een bericht gehad over zo'n product, waar veel belangstelling voor was. https://www.galaxus.ch/de... Helaas zijn deze erg moeilijk verkrijgbaar in Zwitserland, wat waarschijnlijk een van de redenen is waarom je ze niet hebt. Zou erg gaaf zijn als je ze weer in de gaten zou kunnen houden. Hartelijk dank en nog een fijne week.
0
Ik denk dat "drijvende snorkel" de gangbare term is, maar dit levert geen treffers op bij het zoeken en filteren is ook niet mogelijk. Wat bedoeld wordt is zoiets als: https://www.galaxus.ch/de/s3/product/arena-schnorchel-swim-iii-schnorchelausruestung-22755499 Met andere woorden, een snorkel die frontaal wordt opgezet. Deze dingen worden gebruikt voor ademhalingstraining tijdens het zwemmen of om de druk op de nek te verlichten. Het zou handig zijn om deze producten hier gemakkelijker te kunnen vinden.
0
Beste Gemeenschap. Omdat we met onze oude auto en de kinderen op reis willen, zijn we aangewezen op kinderzitjes die met 2-puntsgordels op de achterbank bevestigd mogen worden. Welke stoelen zijn hiervoor geschikt? Heb je ervaring met 2-puntsgordels? Bedankt voor jullie bijdragen!
2
Beste Galaxus/Digitec Dit is de tweede keer op rij dat de koerier van Notime mijn goederen niet aflevert. De eerste keer negeerde hij de instructies dat hij de goederen moest afleveren, de tweede keer belde hij niet en nu moet het beste nog komen: MIJN bestelde KOFFIEMACHINE is helemaal niet geleverd!!!!! Ik heb geen idee waar het is!!!! Nee, het is niet gestolen, het was er nooit, want hij fotografeerde de levering de tweede keer dat hij het deponeerde! Als je googelt op Notime AG vind je voornamelijk negatieve reacties. Zoek alsjeblieft een andere bezorgdienst voor bliksemleveringen, ik kan het niet meer!
111
5 van 24.307 discussies