NESPRESSO

3 Discussies voor in NESPRESSO

Begin discussie
    sabsala 7 maanden geleden in NESPRESSO

Productsuggestie: Koffiecapsules van CUP VERDE

Beste Galaxus team Voeg alsjeblieft de CUP VERDE koffiecapsules toe aan je assortiment. Volgens onze eigen ervaring zijn de capsules compatibel met Nespresso-machines en kunnen ze thuis gemakkelijk worden gecomposteerd. We waren helemaal overtuigd van hun smaak. Volgens de fabrikant zijn ze gemaakt van maïszetmeel en bevatten ze geen aluminium of plastic. https://cupverde.coffee/collection...

1

Leonvera 4 jaren geleden in NESPRESSO

Nespresso capsules bij Galaxus

Wanneer is het eindelijk mogelijk om via Galaxus de bijpassende Nespresso capsules voor de machines te bestellen? Op dit moment moet je je na aankoop van de machine bij Galaxus nog zelf registreren bij Nespresso. Het zou veel klantvriendelijker zijn als je de capsules rechtstreeks zou kunnen bestellen. Het verbaast me dat hier in de gemeenschap nog geen opmerkingen over zijn gemaakt. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die hiervan zou genieten.

1

Olira 4 jaren geleden in NESPRESSO

Vertuo of portafilter

Beste Community, zijn de nieuwe Nespresso Vertuo capsules goed of kan ik beter een Sage portafilter kopen? Mijn vriend zei dat de koffie net zo lekker is door de grotere inhoud van de Vertuo capsules. Help alstublieft.

+6

15

Orde van de
discussies
Forum voor NESPRESSO
StartBegin discussie