Chogan & Olfazetta
Nee, alsjeblieft niet. Goedkope en slecht gemaakte kopieën, haal deze dingen alsjeblieft weer uit het assortiment of bouw het filter zo dat je dit "merk" kunt uitsluiten...
0
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Nee, alsjeblieft niet. Goedkope en slecht gemaakte kopieën, haal deze dingen alsjeblieft weer uit het assortiment of bouw het filter zo dat je dit "merk" kunt uitsluiten...
0
Hallo, Ik ben een vaste klant van galaxus en tot nu toe ben ik erg blij met hun producten. Maar na een slechte ervaring op een vergelijkbare (gigantische) site, vraag ik me af of de producten wel echt zijn. Weten jullie of de producten echt zijn, of Galaxus geleverd wordt door een erkende leverancier?
0
Hallo iedereen, ik gebruik momenteel het Arlo systeem met 5 Arlo Ultra 2 camera's. Om verschillende redenen (bijv. stijgende abonnementskosten, betrouwbaarheid, problemen met de app) wil ik het graag vervangen. Welk systeem zouden jullie mij aanraden, misschien uit eigen ervaring? Een vergelijkbaar scala aan functies zou wenselijk zijn, maar dan zonder abo kosten. Bijvoorbeeld een goede, betrouwbare app voor bediening, live meldingen op de mobiel, instellen van activiteitenzones (bepaalde gebieden activeren/deactiveren, onnodige alarmen uitschakelen (dieren, mensen, voertuigen, etc.), live beeld, video's lokaal opslaan voor onbeperkte toegang, etc. Natuurlijk moet het geschikt zijn voor gebruik buitenshuis en idealiter zelfs een oplaadmogelijkheid op zonne-energie hebben, omdat niet alle apparaten gemakkelijk toegankelijk zijn voor het vervangen van de batterij. Ik ben dankbaar voor tips en ervaringsberichten. Groeten, MFG
2
Ik heb net een garantieclaim ingediend en ik kan niet vinden waar ik het serviceaanvraagformulier kan afdrukken om het product naar de dichtstbijzijnde winkel te brengen, zoals gevraagd op de website.
3
Gisteren, twee dagen na installatie begon de keukenboiler enorm te lekken. Gelukkig konden wij alle waterschade voorkomen. Kapotte boiler aangemeld bij Galaxus. Twee seconden later een kreditnota en terugbetaling van de aanschaf en verzending omdat retour economisch geen optie was. Proficiat, dit is zoals het hoort.
0
5 van 24.292 discussies