NutriBullet

8 Discussies voor in NutriBullet

Begin discussie
    gerry 3 weken geleden in NutriBullet

Reservemes

Ik zou een vervangend blad moeten hebben voor het NB-101B 600W model. Het hulpstuk met 6 bladen. Waar kan ik dit krijgen? Het schijnt nogal moeilijk te zijn om ergens te vinden en alle dealers zeggen dat het momenteel niet verkrijgbaar is.

1

christophtobler 2 jaren geleden in NutriBullet

NutriBullet Accessoires

Waarom zijn er geen bruikbare bekers met deksel zoals https://www.nutribullet.com/shop... ?

0

cinzia.a 4 jaren geleden in NutriBullet

NutriBullet RX

Hallo, heeft u de NutriBullet RX niet meer in uw assortiment? Helaas brak een onderdeel. Ik heb alle bakjes nog en wil ze graag gebruiken. Of zijn deze ook compatibel met andere NutriBullets?

1

Muchete 5 jaren geleden in NutriBullet

Nutribullet Power Verschil

Hallo! Ik vraag me af of de gewone Nutribullet met 600W voldoende is om bijvoorbeeld hummus te maken. Mijn ervaring is dat de zwakkere blenders moeite hadden met de kikkererwten. Voor welke doeleinden wordt de Nutribullet Power (1000W) aanbevolen? Groeten, Michael

1

AveCesar 8 jaren geleden in NutriBullet

Nutribullet, Veggiebullet, Soupforslim...MEDIASHOP

Had net de TV aan tijdens de lunchpauze, natuurlijk de gebruikelijke Mediashop programma's op zoals gewoonlijk...Ben ik de enige die zich afvraagt hoe zulke goedkoop geproduceerde producten het redden in een chique winkel als Galaxus? We lachen allemaal om de acteurs in de verkoopprogramma's die ons ongelooflijke dingen vertellen die we nog nooit hebben gehoord, zoals Soupforslim, stel je voor, als je alleen maar soep eet val je af...ongelooflijk! Het mooiste aan het eind is dat er een nieuwe VeggieBullet te koop is bij Mediashop, een apparaat waarmee je je saladedressing kunt maken, kost maar 229,- nou ja misschien ben ik dom, maar ik kan de dressing net zo goed zelf maken. Maar ik laat me graag overtuigen door de producten van Mediashop, dus de vraag: leveren de producten wat in de programma's wordt beloofd?

+2

7

5 van 8 discussies

Orde van de
discussies
Forum voor NutriBullet
StartBegin discussie