Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Ocean Drive

7 Discussies voor in Ocean Drive

Begin discussie
    s.pandolfi 6 maanden geleden in Ocean Drive

Oplaadkabel 12 volt

Is er een manier om de EScooter Ocean Drive op te laden met een 12Volt oplaadkabel in de auto/caravan?

1

YetinHaché80 10 maanden geleden in Ocean Drive

Salve, ho bisogno garde bout arriere Ocean drive S9

Garde bout arriere ocean drive

1

MashaE251 10 maanden geleden in Ocean Drive

Waar kan ik een originele oplaadkabel voor de Ocean Drive S9 E Scooter krijgen?

Waar kan ik een originele oplaadkabel voor de Ocean Drive S9 E Scooter krijgen of een kabel die compatibel is?

1

BarryA612 2 jaren geleden in Ocean Drive

Elektrische scooter hendel

Ik kom bij u om te weten of ik een remhendel kan bestellen voor mijn ocean drive elektrische scooter?

2

Nabil246 1 jaar geleden in Ocean Drive

Ocean Drive ORA batterij verzoek

Ik heb een batterij nodig voor mijn Ocean Drive ORA

1

oskar.werner 2 jaren geleden in Ocean Drive

E-scooter OCEAN DRIVE S12 All Road

Waar kan ik een extra oplader met kabel kopen voor de e-scooter? Ik wil ook graag op mijn werk opladen. Hartelijk dank

1

Anonymous 9 jaren geleden in Ocean Drive

Batterij

Hoeveel Wh capaciteit heeft de batterij?

0

Orde van de
discussies

7 van 7 discussies

Naar boven
Forum voor Ocean Drive
StartBegin discussie