Marshall Sounbar
Hallo Galaxus. Wanneer komt de eerste Marshall Heston 120 soundbar op de markt?

3
Hallo Galaxus. Wanneer komt de eerste Marshall Heston 120 soundbar op de markt?
3
Hallo samen Kent iemand een beamer die Airplay en Miracast ondersteunt? En eentje die ze direct ondersteunt zonder dat je een extra app of software hoeft te installeren. Voor de rest zo licht mogelijk, maar ik ben niet kieskeurig als het er een is die beide kan.
0
Het filter voor het radio-ontvangsttype 'FM' moet worden gewijzigd in 'FM'... het betekent hetzelfde! En dit kan niet handmatig worden gedaan... het heeft meer dan 300 ingangen... Hartelijk dank
1
Ziet er nu heel anders uit en biedt helemaal geen overzicht, vooral niet als je meerdere eSims hebt. Maak alsjeblieft het oude overzicht weer toegankelijk of installeer in ieder geval bij het reviseren van pagina's geen verslechteringen en anti übersichen. Zou je erg dankbaar voor zijn!
0
Goedemorgen allemaal! Ik wil even zeggen dat ik heel weinig (of niets) van projectoren begrijp. Ik ga binnenkort verhuizen naar een heel klein huis, en ik was op zoek naar een projector om de TV te vervangen. Ik heb echter veel beperkingen met betrekking tot waar ik hem neer kan zetten, het doel zou zijn om een beeld te krijgen van ongeveer 80-90 inch (niet meer, en in het geval dat iets kleiner). De enige twee plaatsen waar ik een projector zou kunnen plaatsen zijn op 105 cm afstand of 610 cm afstand. Is er iets niet te duur dat aan deze eisen voldoet? Hartelijk dank aan degenen die me willen helpen ❤️
0
5 van 24.364 discussies