-
-
0
-
0
Hallo Digitec Hebben jullie ook deze actie?
2
Wanneer is de OnePlus Pad 3 te bestellen op Galaxus?
1
Weet jij wanneer de oneplus watch 3 verkrijgbaar is in Zwitserland?
1
Hallo Digitec team, hallo community Weten jullie wanneer de OnePlus 13 en 13R beschikbaar zijn op de site?
3
Hallo, De OnePlus Nord 4 werd gisteren in Milaan gepresenteerd door OnePlus. Verschijnt dit product ook in de Digitec/Galaxus shop, en zo ja, wanneer? :)
2
Hallo, Weten jullie of de Oneplus 12 beschikbaar zal zijn op de site? Zo ja, zal de 1TB versie beschikbaar zijn? Bedankt voor uw antwoord.
2
Ik wilde vragen of Digitec ook de OnePlus Open krijgt. Eigenlijk was er een officiële retailer voor Zwitserland, maar die lijkt net weer gesloten😅
6
Wanneer zal de OnePlus Pad beschikbaar zijn?
11
Is er al informatie over de beschikbaarheid en prijs van de Oneplus 11?
1
Hallo, De OnePlus 10T is gisteren aangekondigd en de voorbestellingen zijn nu geopend. Weet u of/wanneer deze hier verkrijgbaar zal zijn ? Bedankt en met vriendelijke groet,
0
De nieuwe OnePlus 10 Pro wordt op 5 januari onthuld. Ik hoop dat de smartphone ooit ook in Zwitserland verkrijgbaar zal zijn😀.
0
Kun je ook middernachtzwart opnemen in de aanbieding voor de 64GB-versie?
2
Ga je de nieuwe rugzak binnenkort aan je assortiment toevoegen?
4
Zijn er binnenkort ook screenprotectors van One Plus voor de 8T verkrijgbaar bij digitec?
1
Ik denk dat dat alles is wat ik hoef te zeggen. Ik wil! en hopelijk krijg ik hem bij Digitec ;D
15
Is er informatie of en wanneer de OnePlus Buds Z beschikbaar zal zijn? Bedankt!
1
Hallo allemaal! Komen er ook hoesjes en schermbeschermers voor de OnePlus 8t in het assortiment? Zo ja, is er al een datum bekend voor beschikbaarheid? Hartelijk dank!
1
De OnePlus 8T is vandaag onthuld. Kunt u ons ongeveer vertellen wanneer het in uw land verkrijgbaar zal zijn?
2
Hallo Samen Wanneer begint de voorverkoop voor de Oneplus 8T?
2
Wordt de OnePlus binnenkort aan het assortiment toegevoegd? :)
9
Ongeveer een maand geleden zeiden ze dat ze nog aan het verduidelijken waren hoe ze aan dit product zouden komen. Ik wil nu vragen of ze nog bezig zijn dit op te helderen of dat ze ze helemaal niet zullen verkopen. Hartelijk dank voor uw snelle antwoord
2
OnePlus blijft zichzelf trouw en schreeuwt terug: Op 10 juli wordt (in India) een nieuw middenklasse product geïntroduceerd, de "OnePlus North". Volgens geruchten voor minder dan 350$ ! Wat vind je hiervan? OnePlus is de afgelopen jaren een "volwassen" vlaggenschipmerk geworden (inclusief prijs), hebben ze daarbij niet veel van hun fans van zich vervreemd? En is er echt zoveel te winnen in de concurrerende middenklasse markt? Ik ben benieuwd en kijk er een beetje naar uit.... Link naar de geruchtenmolen: https://www.androidauthority.com/oneplus-no...
2
Hoi, staat de draadloze oplader voor de OP8 pro al op je agenda?
1
Zal Digitec ook de OnePlus 8 Pro in zijn assortiment opnemen.😎
10
Weet iemand al wanneer en of de OnePlus 8 Pro überhaupt verkrijgbaar zal zijn? Omdat het nu gepresenteerd is, zou ik natuurlijk ook geïnteresseerd zijn in de prijs. Groeten
1
Hallo, ik heb de OnePlus 6T en ben helaas mijn oplaadkabel en stroomadapter kwijtgeraakt. Helaas zie ik in de winkel alleen de Dash Charge (tot OnePlus 6) en de Warp Charge (vanaf 6T McLaren). Is er geen vervanging voor de 6T Fast Charge?
4
Hallo, ik zou graag willen weten of u de oneplus 7T pro mclaren gaat aanbieden, zo ja hoe snel?
1
Hallo Digitec Team Komt de Mc Laren Edition ook in jullie assortiment? Ik zou heel blij zijn! LG
8
Gaat u ook de Warp Charger aanbieden, die bijvoorbeeld voor de OnePlus 7 Pro wordt gebruikt?
1
30 van 77 discussies