Onkyo

3 Discussies voor in Onkyo

Begin discussie
    twelight 5 jaren geleden in Onkyo

Ik raad niet aan Onkoy apparaten te kopen als je van plan bent ze met Spotify te gebruiken.

Sinds drie weken werkt spotify connect niet meer met mijn Onkyo TX-NR676E ontvanger, die ik hier op Digitect kocht. Dit is niet de eerste keer. Het is de afgelopen 2 jaar verschillende keren gebeurd. Tot nu toe heeft het weer gewerkt nadat Onkyo een firmware-update ter beschikking stelde. Hoewel het elke keer weer een gedoe is en de update er niet meteen is (hoewel je eerlijk gezegd op tijd over updates zou moeten kunnen beschikken als Spotify een update klaarzet). Deze keer werkt Spotify connect echter al enkele weken niet meer en er is nog steeds geen firmware update van Onkyo. Dit is echt een slechte klantenservice. Ik kocht het apparaat destijds juist omdat het spotify connect ondersteunde (dat stond op de Digitec website, op de doos en in de informatie die Onkyo online verstrekte). Nu kan ik niet meer naar mijn muziek luisteren. Ik nam eerst contact op met Spotify en zij vertelden me in essentie dat kennelijk slechts één Onkyo ontvanger (nog) ondersteuning heeft voor Spotify Connect en dat het kennelijk Onkyo's verantwoordelijkheid en beslissing is welke van hun apparaten (nog) Spotify Connect ondersteunen. Voor mij klinkt dat als geplande obsolence.... Ik heb ook contact opgenomen met Onkyo support, maar heb geen antwoord van hen ontvangen. Het kan niet zo zijn dat een klant een apparaat koopt dat als Spotify Connect compatibel op de markt wordt gebracht, maar dat deze centrale functionaliteit (Spotify is de meest gebruikte muziekstreamingdienst ter wereld) na bijna twee jaar willekeurig niet meer wordt ondersteund. Momenteel worden op Digitec 14 Spotify-compatibele Onkyo-ontvangers verkocht. Geen van de apparaten staat echter vermeld op de officiële Spotify website van Spotify Connect compatibele apparaten. Ik zou zeker niet opnieuw een Onkyo receiver kopen om via Spotify naar mijn muziek te luisteren. En in het algemeen zou ik Onkyo vermijden vanwege hun slechte klantenservice en oneerlijke marketingpraktijken.

1

christoph.p 5 jaren geleden in Onkyo

TX-8390

Hallo daar! Komt de nieuwe Onkyo TX-8390 netwerk stereo-ontvanger ook in je assortiment? Zo ja, wanneer zal het beschikbaar zijn? Groeten en bedankt voor je antwoord!

2

Philipp_L 6 jaren geleden in Onkyo

Onkyo A-9130

Hallo allemaal Weet je of en wanneer je de nieuwe Onkyo A-9130 aan je assortiment toevoegt?

1

Orde van de
discussies
Forum voor Onkyo
StartBegin discussie