Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Ooni

14 Discussies voor in Ooni

Begin discussie
    nicola.scheidegger 6 maanden geleden in Ooni

Nieuwe Koda2 gasoven

Wanneer hebben jullie naast de Max ook de andere Koda 2 modellen in jullie assortiment? Verschillende winkels in het buitenland hebben de Koda 2 Pro al in hun assortiment.

1

DanielC392 8 maanden geleden in Ooni

Ooni Halo Pro

Weet je al of je de nieuwe spiraalmenger van Ooni aan je assortiment gaat toevoegen?

3

Ohdie 2 jaren geleden in Ooni

Ooni Volt 12

Is er al nieuws over de nieuwe e-stove van Ooni of wanneer is hij in Zwitserland verkrijgbaar? Ik ben erg benieuwd! Neem mijn geld aan!

3

Anonymous 2 jaren geleden in Ooni

Ooni klaptafel

Is de Ooni klaptafel binnenkort verkrijgbaar? nl.ooni.com/collecties/accessoires/producten/ooni-vouwtafel

1

Anonymous 3 jaren geleden in Ooni

Ooni Karu 16

Ooni heeft onlangs de Karu 16 uitgebracht, die op hout of gas kan werken. Het kan direct worden voorbesteld, wanneer krijg je het? Veel dank voor een snel antwoord

5

BlueForest 4 jaren geleden in Ooni

Zullen de Ooni Karu 16 en de gasadapter ervoor binnenkort ook verkrijgbaar zijn?

Hallo Galaxus, Ooni heeft onlangs de Karu 16 uitgebracht, die zowel op kolen/hout als op gas (met de adapter) kan werken. Heb je de Karu 16 en de adapter binnenkort in de aanbieding? Weet je wanneer het beschikbaar zal zijn? Merci en groeten

1

swissadmin 4 jaren geleden in Ooni

Pizza slider voor Ooni pizza ovens

Ik vind de pizzaoven, of die nu 30 of 33 cm is, geweldig. Ik ga deze kopen, maar het is niet duidelijk hoe groot de opening van de modellen is. Omdat de pizzaplaat of schuiver er niet bij zit, zou ik moeten weten welke maat past. Kun je dit alsjeblieft toevoegen, of kan iemand mij de info geven hoe groot (in diameter) de plak per model kan zijn? Bedankt!

0

oad13ar76 5 jaren geleden in Ooni

Ooni Koda 16

Hallo Galaxus Gaat u binnenkort ook de Ooni Koda 16 aanbieden? Groeten en vrolijk Pasen! :-)

+7

15

GalcoX 5 jaren geleden in Ooni

Ooni pizzaschil

Komen de geperforeerde aluminium pizzaschillen van Ooni binnenkort weer terug?

2

schenal 5 jaren geleden in Ooni

Ooni pro

Ik zou geïnteresseerd zijn in de Ooni pro pizzaoven. Ik zie dat je producten van dit merk verkoopt. Kun je de Ooni Pro Multi-Fuel Outdoor Pizza Oven krijgen? En zo ja, tegen welke prijs?

2

Anonymous 5 jaren geleden in Ooni

Tips voor deegspatels en rijskasten?

Kan iemand een goede deegspatel aanbevelen? Geen deegkaart, maar om de balen uit de doos te halen.... Apropos; welke proefdrukdozen gebruik je?

2

yiannis.evagelou 5 jaren geleden in Ooni

Is Ooni Gas Pizzaoven momenteel niet voorradig?

Hallo Galaxus! Ik ben op zoek om de Ooni gaspizzaoven te kopen maar zie hem niet beschikbaar op jullie site. Is hij momenteel niet op voorraad? Weet je misschien wanneer je er een op voorraad hebt? Heel erg bedankt!

0

Grieco 5 jaren geleden in Ooni

Weegschaal Ooni

Waar zijn de schalen van de Ooni gebleven? En wanneer komt de pizzadraaier terug? Hartelijk dank voor je feedback.

1

Anonymous 5 jaren geleden in Ooni

Ooni modulaire tafel

Is de nieuwe Ooni modulaire tafel binnenkort ook verkrijgbaar bij Galaxus?

2

Orde van de
discussies

14 van 14 discussies

Naar boven
Forum voor Ooni
StartBegin discussie