Wacaco Pixapresso
Ciao jongens, bieden jullie de nieuwe Pixapresso nog steeds aan? Het zou echt geweldig zijn als je ze van jou zou kunnen krijgen. Hier is de link: https://wacaco.com/products...
0
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Ciao jongens, bieden jullie de nieuwe Pixapresso nog steeds aan? Het zou echt geweldig zijn als je ze van jou zou kunnen krijgen. Hier is de link: https://wacaco.com/products...
0
Wat zijn de mogelijkheden om mijn DSL internet van Wingo te verbeteren? Huidige setup: Wingo prestaties Downloaden ongeveer 350 mbps / Uploaden 100 mbps Hardware: Internet-Box 3 en 3x WLAN-Box 2 als repeater Afhankelijk van het gebied in huis ontvang ik slechts 100 down en 6 up snelheden Ik wil graag overstappen op Ubiquiti Cloud Gateway Ultra en een paar Ubiquiti U6's toevoegen om de prestaties te verbeteren. Zou dat werken? Bedankt voor jullie hulp
2
Ik heb nu veel video's gezien over Kuycon schermen. Na Apple Studio schermen lijkt dit een goede fabrikant van 5k schermen met een aluminium behuizing. Ik zou heel blij zijn als je dit scherm aan je assortiment zou kunnen toevoegen, ik denk dat het een grote verkoper zou zijn.
0
Hallo allemaal! Heeft iemand ervaring met het bedrijf SG Elektronik AG in St. Gallen (evisto.ch)? Digitec/Galaxus verkoopt af en toe producten namens dit bedrijf tegen vrij aantrekkelijke prijzen. Gezien de lage prijzen vraag ik me af van welke vrachtwagen deze producten zijn gevallen. De website maakt niet echt een goede indruk. Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar vertrouwen is goed, controle is beter. Ik ben benieuwd wat je van de winkel vindt! Merci en groeten
4
Beste Digitec team en community: Wat denken jullie? Wanneer zal de kaart beschikbaar zijn en tegen welke prijs? En wat denken jullie - een legitiem RX9700xtx gaming-alternatief of gewoon een dure professionele tool voor AI-knutselen? Ik vraag me af of het al mogelijk is om een verlanglijstje aan te maken? Dan kun je hem direct bestellen op basis van beschikbaarheid :)
1
5 van 24.174 discussies