Betaling niet geboekt?
Alle openstaande facturen op 7 augustus overgemaakt en nog steeds niet geboekt op mijn klantenaccount. Contact opnemen met de klantenservice heeft helaas ook niet geholpen...
0
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Alle openstaande facturen op 7 augustus overgemaakt en nog steeds niet geboekt op mijn klantenaccount. Contact opnemen met de klantenservice heeft helaas ook niet geholpen...
0
Wanneer worden de Roborock Saros 10 en 10R aan het assortiment toegevoegd? De Saros 10 en Saros 10R kunnen vanaf vandaag bij Amazon worden besteld voor € 1350, maar zijn op dit moment nog niet verkrijgbaar in Zwitserland.
112
Ik ben op zoek naar een TV (50'') waarmee ik een programma kan opnemen en tegelijkertijd naar een ander programma kan kijken. Het liefst een Samsung model. Kan iemand mij een aanbeveling geven of vertellen waar ik op moet letten om dit te laten werken? Hartelijk dank!
0
Halo Op 12.04 bestelde ik HTC one M8, na 5 dagen stond er in mijn bestelling "morgen om 13:30 uur ophalen". Twee dagen was status dus, in dag 3 heb ik tel.zoals altijd in tel heel aardig, maar ik bekkome toen een e-mail mobiele telefoon is niet meer beschikbaar hoewel in website konden we toch bestellen. Ik ben al lang klant van digitec maar dit is absoluut niet correct en niet fer.
4
Hoe kun je eigenlijk voorkomen dat bekeken/gekochte erotische producten steeds weer duidelijk op de startpagina worden getoond, dat is niet altijd even voordelig!
9
5 van 24.270 discussies