Nieuwe Pebble producten
Goedemorgen Zal Digitec ook de nieuwe Pebble producten in zijn assortiment opnemen? Ik ben specifiek geïnteresseerd in de Pebble Core. Groeten Floonder

1
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Goedemorgen Zal Digitec ook de nieuwe Pebble producten in zijn assortiment opnemen? Ik ben specifiek geïnteresseerd in de Pebble Core. Groeten Floonder
1
Hallo, Ik vraag me af wat de relevantie en vooral de moraliteit is van het verkopen van producten waarvan het gebruik in Zwitserland verboden is? Ter herinnering: elektrische scooters van meer dan 20 km/u mogen in Zwitserland niet meer rijden. Natuurlijk kun je me vertellen dat deze apparaten op privéterrein kunnen worden gebruikt zonder op de openbare weg te zijn, maar dat is een argument te kwader trouw, want we weten waar deze voertuigen uiteindelijk terechtkomen. Er gebeuren steeds meer ernstige ongelukken en Galaxus zou zich moeten afvragen of zij verantwoordelijk is voor een aantal van deze ongelukken.
3
Hallo allemaal 👋 Ik heb gemerkt dat veel acties op de Galaxus homepage worden weergegeven met statische productafbeeldingen - bijvoorbeeld voor pannen, keukenmachines of andere promotieartikelen. Wat dacht je ervan om hier geanimeerde afbeeldingen of korte GIF's te gebruiken? Bijvoorbeeld een kleine diashow die verschillende perspectieven of functies van het product laat zien. Dit zou niet alleen meer aandacht genereren, maar ook een betere indruk geven van het product. Wat denk jij? Vriendelijke groeten
0
Hoe kan ik printers filteren op basis van de garantieperiode van de fabrikant? Reden waarom ik dit wil doen: een fabrikant die "normaal" 5 jaar garantie geeft lijkt meer overtuigd van zijn product dan de concurrent, die maar 24 maanden garantie geeft. Voor de telefoons, zie Fairphone vs concurrent. Bij de Fairphone kreeg ik zonder mitsen en maren 5 jaar garantie. Ondertussen is hij echter al 5 jaar oud. Ik wil graag dezelfde ervaring met de printer ;) Ik kan voor veel dingen filteren, maar niet voor de garantieperiode. Dit moet eenvoudig te implementeren zijn. Als ander filteren toch ook mogelijk is?
1
Hallo allemaal, als vervanging voor mijn iMac M1, die al 3 maanden ventilatorgeluid maakt, ben ik uitgekomen bij de HP OmniStudio. Ik zie hier vier modellen (1859 CHF, 1588 CHF, 1939 CHF en 1523 CHF), die er qua technische gegevens allemaal vrijwel hetzelfde uitzien. Waar kunnen de verschillen zitten? Bovendien lijken een paar gegevens niet te kloppen, zoals: geen USB-C bij de ene en 32GB SSD bij de andere. Weet iemand of ze stil zijn? Alvast heel erg bedankt!
2
Hallo samen Ik ben sinds gisteren de eigenaar van de zwarte Box X6 van Salt. Het WIFI signaal is minimaal verbeterd, maar er zijn enorme tegenvallers op andere gebieden vergeleken met de witte box. Met de oude box was het bijvoorbeeld mogelijk om een USB harde schijf aan te sluiten en als netwerkschijf in het netwerk te integreren. Dit lijkt niet meer mogelijk met de nieuwe box, of ik ben gewoon te dom om de benodigde instelling in de GUI van de box te vinden...Heeft iemand soortgelijke ervaringen met de box? LG Philipp Strahm
3
5 van 24.202 discussies