Phobya 12VHPWR adapter
Hallo digitec Ga je de 180 graden 12VHPWR adapters van Phobya toevoegen aan je sale? De lompe van Corsair passen niet op mijn RTX 4090 van ASUS! Ik wil graag het model 12vhpwr16p16p-bl.
1
Hallo digitec Ga je de 180 graden 12VHPWR adapters van Phobya toevoegen aan je sale? De lompe van Corsair passen niet op mijn RTX 4090 van ASUS! Ik wil graag het model 12vhpwr16p16p-bl.
1
Hoi samen Ik heb een nieuw moederbord met alleen digitale RGB-connectoren (ARGB/ D-RGB) Ik heb nu een pomp die nog een 12V RGB connector heeft. Deze kan ik nu niet gebruiken. Nu heb ik een converter of een controller nodig die de interface biedt om de 12V 4-pins kabel om te zetten. Zodat deze kan worden aangesloten op een 5V 3-pins sleuf voor ARGB/D-RGB. Het zou dan ook bestuurbaar zijn via de geïntegreerde AURA Sync software. Kent iemand dergelijke converters of controllers en kan hij of zij producten aanbevelen? Blijkbaar zou dit moeten bestaan....:-) Helaas kan ik niet vinden wat ik zoek. Hartelijk dank
0
Hallo allemaal Ik wil graag beginnen met het fotograferen van dieren (huisdieren en wild) met een camera die iets beter is dan die van mijn mobiel :) Omdat ik nog niet zo bekend ben met brandpuntsafstand, lens, enz. zou ik dankbaar zijn voor tips. De prijs mag niet meer dan 1000 zijn. Wie kan mij een camera en lens aanraden? Vriendelijke groeten
1
Hallo. We hebben een Nokia 3210 4G en een 6300 4g in ons huishouden, plus een CatB35 als buitentoestel + modem (usb tethering) voor de laptop. Alle 3 de toestellen zijn geschikt voor 4G VoLTE met Swisscom en Sunrise. Mijn vraag: werkt VoLTE met Salt, Spusu of Lidl Connect, heeft iemand hier ervaring mee? Want deze apparaten staan niet op de lijst van Spusu.
0
@Galaxus: Je hebt alleen "lengte" en "breedte" in je specificaties voor douchegordijnen. Welke daarvan is de HOOGTE? Voor zover ik heb gezien, heb je er zelf een complete puinhoop van gemaakt en lijken sommige douchegordijnen verkeerd te zijn opgenomen. Bijvoorbeeld het volgende artikel: - Little Cloud Kito, 180 x 240 cm (beide kleuren dezelfde afmetingen): -- Kleur Naturel: https://www.galaxus.ch/de/s14/product/kleine-wolke-kito-240-x-180-cm-duschvorhang-3497245 (breedte: 180, lengte: 240) -- Kleur Azur: https://www.galaxus.ch/de/s14/product/kleine-wolke-kito-240-x-180-cm-duschvorhang-11452617 (breedte: 240, lengte: 180) In het veld "Formaat" staat het ook soms zo (hoogte x breedte/lengte) en soms zo (breedte/lengte x hoogte) voor andere gordijnen, zoals je wilt. Kun je dit alsjeblieft opschonen? D.w.z. vervang een van de velden "lengte" en "breedte" door "hoogte", en registreer dan de afmetingen correct voor alle douchegordijnen, zodat hoogte en breedte/lengte niet door elkaar worden gehaald. Of hoe kun je anders een bepaalde afmeting bestellen als deze in sommige gevallen gewoon verkeerd is vastgelegd?
4
klembreedte van de deur zou fijn zijn (ongeveer 13 mm voor mij)
0
5 van 24.361 discussies