AirPods max.
Ga je Pitaka air shells voor de AirPods Max bestellen of ontvangen?

1
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Ga je Pitaka air shells voor de AirPods Max bestellen of ontvangen?
1
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een laptop om in september mee naar school te nemen. Ik begin aan een bachelor in IT en communicatiesystemen, met de nadruk op softwarecomputing, en ik ben op zoek naar een betrouwbaar apparaat dat me tijdens mijn studie zal vergezellen. Ik wil de beste pc vinden die de eisen van mijn school en mijn persoonlijke voorkeuren combineert. Dit zijn de criteria waaraan ik moet voldoen: - Besturingssysteem: Windows (Macbooks worden niet ondersteund). - Releasejaar: Ik wil graag een model uit 2024 of 2025. - Processor: - Intel Core i5, i7, i9 (9e generatie of hoger). - Intel Core Ultra 5, 7, 9 (serie 1 of hoger) - AMD Ryzen 5/7/9 (serie 4XXX of hoger) - RAM-geheugen: 32 GB (16 GB is de minimale vereiste). - Opslag: Een SSD van 1 TB of meer. - Scherm: Ongeveer 15,6 inch (minimaal 14 inch). - Grafische kaart: Een speciale kaart is zeer wenselijk (maar niet verplicht). - Batterijduur: Ik hoop dat hij het een dag volhoudt tijdens de lessen. - Gewicht: Hij moet licht genoeg zijn voor dagelijks gebruik. - Budget: Het liefst onder de 3000 CHF. Ik zal hem voornamelijk gebruiken voor softwareontwikkeling. Heeft iemand aanbevelingen voor modellen die aan deze criteria voldoen of feedback om te delen? Alvast bedankt voor jullie advies!
3
Helaas heb ik gemerkt dat veel productgegevens verkeerd zijn ingevoerd. BIJV. (Zojuist) bij pc-ventilatoren: Ik heb verschillende luchtvolume specificaties gecorrigeerd totdat ik er genoeg van kreeg (bijv. Sharkoon, Be Quiet ...). Informeer bij de fabrikant voordat je iets koopt. Galaxus hecht niet veel waarde aan correcte informatie, lijkt me.
7
Beste Digitec team en community: Wat denken jullie? Wanneer zal de kaart beschikbaar zijn en tegen welke prijs? En wat denken jullie - een legitiem RX9700xtx gaming-alternatief of gewoon een dure professionele tool voor AI-knutselen? Ik vraag me af of het al mogelijk is om een verlanglijstje aan te maken? Dan kun je hem direct bestellen op basis van beschikbaarheid :)
2
Hallo Ik ben op zoek naar een contactdoosstrip met een T15-stekker aan de ingangszijde en 3 T13-contactdozen aan de uitgangszijde, elk met een van de 3 fasen. Is er zoiets op de markt? Als alternatief zou het ook een 3-weg strip kunnen zijn die vastgeschroefd kan worden, zodat ik hem zelf kan ombouwen naar 3-fase bedrijf. Wie kan helpen?
8
Hallo, Heeft iemand informatie over de Digitec 15000 mAh, 30 W PowerBank? Zou deze aangesloten kunnen worden op de Digitec 30W lader, en kan deze tegelijkertijd stroom leveren aan de tweede USB-C en USB-A poort? Het idee is om licht en zeer compact te reizen, en wanneer er een stopcontact beschikbaar is, het hele ding in te pluggen en er geen omkijken naar te hebben totdat het vol is. P.S. de oplaadtijd is niet relevant. Alvast bedankt 😀
0
5 van 24.232 discussies