Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Purefil

3 Discussies voor in Purefil

Begin discussie
    bvongraffenried 5 jaren geleden in Purefil

wat is er gebeurd? Met Purefil

Toen ik een paar maanden geleden (kan ook 1 jaar geleden zijn geweest) filament van deze fabrikant kocht, was alles nog prima, maar de laatste die ik kocht stelden me erg teleur. Of het filament was overal veel te dik (ik kocht 1,75 mm, maar werd geleverd met een diameter van 1,9 tot 2,5 mm), of er zaten op verschillende plaatsen knopen in het filament, zodat printbanen afbraken tijdens het printen of het filament zelfs scheurde. (Ik heb nooit problemen gehad met vocht. Ik ben bereid iets meer te betalen voor filament, maar in principe eis ik filament dat ik continu kan printen. Ik wil niet voortdurend hoeven controleren hoe dik het filament is en of er een knoop in zit. Wat is jouw ervaring, ben ik misschien slechts een uitzondering (ik heb tot nu toe 15 rollen gekocht, dus misschien kan ik al van enige ervaring spreken), heb je suggesties om de problemen op te lossen?

4

Dachlatte13 5 jaren geleden in Purefil

Op zoek naar een docking station

Hallo allemaal Ik zoek een docking station voor mijn MacbookPro 2015 en mijn laptop Lenovo X380 Yoga. Ik wil ook graag twee monitoren kunnen aansluiten. Eenmaal via VGA en eenmaal via HDMI. Bestaat zo'n docking station überhaupt? Bedankt voor je feedback Marc

1

j.roman 5 jaren geleden in Purefil

Slechte kwaliteit

Dit filament werd me aanbevolen toen ik FlashForge Finder kocht, de rollen van Avistron die erbij zaten printten geweldig geen buiging niets kromgetrokken of wat dan ook, ik heb nu de rollen van Purefil getest de objecten buigen en het hele object trekt krom wat de fuck, heb je ook de Avistron Fillmanet in de aanbieding, die waren geweldig

0

Orde van de
discussies
Forum voor Purefil
StartBegin discussie