Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Quad Lock

31 Discussies voor in Quad Lock

Begin discussie
    voegii 10 maanden geleden in Quad Lock

Galaxy 25-serie

Hebben jullie de Quad Lock hoesjes voor de nieuwe Samsung S25 beschikbaar voor release of moet ik ze rechtstreeks bij de fabrikant bestellen? Ze staan al vermeld bij Quad Lock.

1

Atryou 2 jaren geleden in Quad Lock

November 2023 BlackFriday

Hallo, op hun officiële website biedt Quad Lock 30% korting op alles. Kunnen wij hier ook van profiteren? Ik ga graag via Galaxus en vermijd de douanekosten door op een andere site te kopen. Ik hou van je!

1

DIVA_RIDER 2 jaren geleden in Quad Lock

Quadlock Iphone 15Pro

Hallo Digitec Kunt u alstublieft de Quadlock case en het kogelvrij glas voor de I phone 15pro toevoegen aan uw assortiment? Alvast bedankt

0

Anonymous 2 jaren geleden in Quad Lock

Quadlock hoesje voor Samsung S23

Wanneer worden de hoesjes voor de S23 serie verwacht? Ze schijnen in de VS al verkrijgbaar te zijn.

1

nikolamitrovic070205 2 jaren geleden in Quad Lock

Quadlock Gekleurde Hendel - Hendelmontage

Hallo Galaxus Voor Quadlock zijn er verschillende gekleurde hendels om je Quadlock te personaliseren, zou het mogelijk zijn om deze hendels in je assortiment op te nemen? De hendels zijn er zodat als je het typische Quadlock blauw niet mooi vindt of het niet past, je het kunt verwisselen voor een witte, rode of zwarte hendel. Veel dank voor je inspanningen en vriendelijke groeten

1

mxmppx 3 jaren geleden in Quad Lock

Viervoudig slot Mag

Is het mogelijk om de nieuwe Quad Lock Mag serie hulzen, aangepast aan de iPhone magsafe, aan je assortiment toe te voegen? Onmogelijk om ze momenteel in Zwitserland te vinden.

6

PneuRugeler 4 jaren geleden in Quad Lock

iPhone 13 Cases neem op

Hallo Galaxus De nieuwe modellen zijn al verkrijgbaar op de website van Quadlock. Het zou fijn zijn als je ze zo snel mogelijk op een rijtje zet, dan kan mijn Quadlock Journey ook snel beginnen. :)

+1

8

markus_spiess 3 jaren geleden in Quad Lock

Viervoudige slotkast

Ik ben op zoek naar een Quad Lock holder frame case voor Samsung Galaxy A8. Bestaat zoiets nog? Ik kan nergens iets vinden. Deze tel is van 2018, dus het kan niet zo zijn dat dit geval niet meer verkrijgbaar is 🤷🏻♂️🙈

1

cyrion84 3 jaren geleden in Quad Lock

Quadlock voor Samsung

Ik zoek een quadlock hoesje voor mijn Samsung a52s. Is er een alternatief?

1

EmSi89 5 jaren geleden in Quad Lock

Quad Lock® bureaubevestiging

Hoi! Ben je van plan deze montering aan het assortiment toe te voegen? Dit zou erg handig zijn, want normale draadloze opladers werken niet meer met de Quad Lock behuizing.

4

rolf.woitendorf 4 jaren geleden in Quad Lock

Viervoudig slot - Draadloos opladen - Motorfiets

Hallo Digitec / Galaxus Team. Gaat u ook de nieuwe "Wirless Charging Holder" in uw portfolio opnemen?

5

marco.lopes1008 4 jaren geleden in Quad Lock

Galaxy s21 viervoudig slot

Heb je nieuws over de Quad Lock schelpen voor Galaxy S21 Ultra?

2

Lorenz0815 5 jaren geleden in Quad Lock

Pixel 5

Hallo! Weet u of en wanneer u het Quad Lock systeem voor de Pixel 5 gaat aanbieden?

2

Kroki97 5 jaren geleden in Quad Lock

Quadlock Trilling Dämpfer

Hallo Wil je de Vibration Dämpfer in het Sortiment gebruiken? Alle iPhone gebruikers worden bedankt ;) https://www.quadlockcase.com/collection... Gruss

2

Emu1995 5 jaren geleden in Quad Lock

Motorfiets - Trillingsdemper van Quadlock

Hallo Samen Gaat u de nieuwe trillingsdemper van Quadlock in uw assortiment opnemen? Vooral bij montage op de motor zal de trillingsdemper veel mobiele telefooncamera's sparen :)

2

7Siech77 5 jaren geleden in Quad Lock

Voorruit/Dash - Auto bevestiging

Ik ben een grote fan van QuadLock.... En ik heb nu gezien dat ze een nieuwe houder hebben gemaakt voor de voorruit.... de "Windscreen/Dash - Car Mount". Zou geweldig zijn om het binnenkort hier in het assortiment te vinden. LG 7Siech

2

info 5 jaren geleden in Quad Lock

Draadloze oplaadkop

Hallo Digitec / Galaxus Team. Heb je die nieuwe "Wirless Charging-Halterung" nog niet in je portfolio? https://www.quadlockcase.com/collection...

0

RaymannAG 5 jaren geleden in Quad Lock

Hoes Samsung S20+

Wanneer komt het hoesje voor de Samsung S20+ beschikbaar? Het is al beschikbaar op Quad Lock.... Bedankt voor de verduidelijkingen!

1

Süppi 5 jaren geleden in Quad Lock

Viervoudig slot voor Xiaomi Pocophone F1

Hallo Digitec, is er een hoesje voor de Xiaomi Pocophone F1 of een alternatief ? Bedankt voor het antwoord!

2

praianog 5 jaren geleden in Quad Lock

Viervoudig slot

Wanneer zal dit Quad Lock accessoire in uw assortiment verkrijgbaar zijn? https://youtu.be/uGCLtiQcmF...

2

Anonymous 5 jaren geleden in Quad Lock

Fietskit iPhone 11 Pro

Wanneer is de fietskit https://www.quadlockcase.com/collection... beschikbaar? De afzonderlijke onderdelen samen zijn bijna tweemaal zo duur als de kit.

0

dominik.crnjac 6 jaren geleden in Quad Lock

"Kabelloses Laden"

hallo Digitec zou ihr de draadloze oplaadkop in zijn Sortiment gebruiken? Zo ja, is er een tijdschema? https://www.quadlockcase.com/collection... Bedankt Dominik

3

philippe.nicole66 6 jaren geleden in Quad Lock

Viervoudig slot iphone 11 pro

Hallo, Kunt u mij de vertraging geven voor een iPhone 11 pro hoesje? Bedankt

2

Pjepa 6 jaren geleden in Quad Lock

Hoesje voor Huawai P30 Pro

Is er geen dekking voor de Huawai? Of is er een universeel geval?

1

monty20004 7 jaren geleden in Quad Lock

Draadloze laadkop?

Wilde weten of en wanneer de draadloze oplaadkop beschikbaar komt.

7

nicokauf51 6 jaren geleden in Quad Lock

Viervoudig slot Galaxy S10+

Weet je wanneer deze koffer te bestellen zal zijn?

1

Lurgy2311 6 jaren geleden in Quad Lock

Quad Lock Note 9

Zal de Quad Lock Case in de nabije toekomst aan het assortiment worden toegevoegd? Tot nu toe is ed niet verkrijgbaar in Zwitserland... alleen rechtstreeks van de fabrikant...

2

rubennaval 7 jaren geleden in Quad Lock

Viervoudig slot fietsbevestiging

Zal het beschikbaar zijn?

1

Anonymous 7 jaren geleden in Quad Lock

Gekleurde hendels

Quadlock maakt nu gekleurde hendels (https://www.quadlockcase.eu/collection...), zullen die hier verkrijgbaar zijn?

0

Freylis82 7 jaren geleden in Quad Lock

Samsung Galaxy S9+

Wanneer komt de Quad Lock voor de Samsung Galaxy S9+ beschikbaar? Poncho en koffer.

0

30 van 31 discussies

Orde van de
discussies
Naar boven
Forum voor Quad Lock
StartBegin discussie