Geannuleerd product
Hoe kan een artikel dat is besteld maar vervolgens door Galaxus is geannuleerd, worden vervangen zonder dat er extra bezorgkosten in rekening worden gebracht?

1
Hoe kan een artikel dat is besteld maar vervolgens door Galaxus is geannuleerd, worden vervangen zonder dat er extra bezorgkosten in rekening worden gebracht?
1
Sinds enkele weken is het voor jou (en andere winkeliers zoals Brack en CeDe, maar ook SBB) niet meer mogelijk om online betalingen te doen op de computer met een Postfinance-kaart. Je krijgt een foutmelding dat deze transactie niet wordt geaccepteerd, met het telefoonnummer van Postfinance, waar je terecht kunt voor hulp. Postfinance zegt echter dat het er niets mee te maken heeft, het kan niet eens zien dat er een betalingspoging is gedaan met de kaart. Het is aan de winkelier om dit probleem op te lossen. Mijn kaart werkt perfect als ik "live" aankopen doe bij automaten of in winkels. Zou het niet tijd worden om dit probleem ook op te lossen? Dit zou kunnen komen doordat Postfinance Cards nu debetkaarten zijn en niet langer Postcards, dus je zou andere codes moeten invoeren, zoals de bovenste code op de achterkant van de kaart en niet de onderste 8 cijfers van het kaartnummer en de voorkant, zoals voorheen vereist was.
3
Niet alleen STEG computer is failliet, maar ook Techmania en PC-Ostschweiz. Deze bedrijven zijn dochterondernemingen van de PCP.COM Group. Alle online shops zijn niet meer toegankelijk, er verschijnt alleen een persbericht.
8
Wanneer komt de robotmaaier naar Zwitserland?
169
De 2-jarige fabrieksgarantie geldt niet voor Philips Hue en Osram LED lichtbronnen. Brack, Migros, Jumbo en andere retailers accepteren de garantie. Digitec/Galaxus en MediaMarkt dekken de fabrieksgarantie niet. De reden hiervoor is begrijpelijk. Je moet daarom altijd de garantie van het product controleren. Digitec verkort soms de fabrieksgarantie. Pc-voedingen hebben bijvoorbeeld meestal 10 jaar garantie, maar Digitec geeft maar 2 jaar garantie of kort deze in, wat niet correct is. Naar mijn mening zou Digitec/Galaxus de fabrieksgaranties nog eens moeten controleren, want ze vallen niet allemaal onder de fabrieksgarantie, wat nadelig is voor de klant.
3
5 van 24.404 discussies