Raspberry pi 5
Hallo Digitec, Hebben jullie al informatie over de beschikbaarheid en prijs van de nieuwe Raspberry 5 ? Alvast bedankt!

3
Hallo Digitec, Hebben jullie al informatie over de beschikbaarheid en prijs van de nieuwe Raspberry 5 ? Alvast bedankt!
3
Hallo allemaal Is al bekend wanneer de RPI 4B in de winkel verkrijgbaar zal zijn? LG Marco
12
Wanneer? https://www.raspberrypi.com/news... Bijv. zeer nuttig voor Octoprint (https://twitter.com/OctoPrint3...)
7
Hoi samen Wat raad je aan voor een Raspberry Pi voor OpenVPN? Het zou alleen OpenVPN moeten draaien. De Raspberry draait de hele tijd, is koeling ook nodig? Best bedankt :)
11
Is het mogelijk om de Raspberry Pi Pico in het assortiment op te nemen? Deze microcontroller ziet er zeer interessant uit. Of is dit niet mogelijk met de prijs?
2
Hallo lieve gemeenschap. Ik heb een idee. Ik wil graag van mijn oude Logitech 2.1 audiosysteem een alles-in-één apparaat maken met een Raspberry P en touchscreen erin, en indien mogelijk moet er een Android systeem of iets dergelijks op draaien. Omdat ik nul ervaring heb met Raspberrys, ben ik op zoek naar wat ondersteuning. Het apparaat moet soepel lopen, zodat ik niet gek word, en het moet W-LAN/Bluetooth hebben. Ik heb een USB voeding met 5V-4A en een USB kabel en een SD kaart. Begrijp ik het goed dat ik alleen een Raspberry 4G/8G en het touch display nodig zou hebben? Hartelijk dank voor uw antwoord.
0
Enige info over wanneer de 8 GB versie beschikbaar zal zijn?
3
Heb je hulp nodig: Kunnen GPIO 9 en GPIO 10 (pennen 19 en 21) worden gebruikt als digitale ingangen? In principe zijn de pinnen bedoeld voor de SPI-bus, maar ik wil de twee pinnen gebruiken als DI. Is dat mogelijk? Zo ja, hoe?
3
Is er al een releasedatum van wanneer je de Raspberry Pi 3A+ bij Digitec kunt kopen?
4
Waarom zijn Frambozendingen hier zo duur? Pi Zero hier 25.- Bij andere winkels 12.- Pi 3B geval, hier 16,-. Elders: 4.- Beetje jammer... Hou van Digitec en Raspis, maar zijn voor mij hier gewoon te duur. Vooral de nullen
2
Zijn er apparaten voor continu gebruik die tussen een Raspberry pi en een Intel NUC in liggen?
4
Wanneer is de Rasperry 3 B+ verkrijgbaar bij Digitec? Bij voorbaat dank
1