Toegang Galaxus mobiel site
Geen enkele browser geeft me momenteel toegang tot https://mobile.galaxus.ch/ omdat uw certificaat is verlopen. Ik heb dringend toegang nodig. Wordt het probleem binnenkort opgelost?

11
Geen enkele browser geeft me momenteel toegang tot https://mobile.galaxus.ch/ omdat uw certificaat is verlopen. Ik heb dringend toegang nodig. Wordt het probleem binnenkort opgelost?
11
Hallo allemaal, Is het mogelijk om het signaal op een afgelegen locatie te versterken met een antenne of iets dergelijks zodat je daar ontvangst hebt? Ik denk dat het signaal erg zwak is, maar het is echt minimaal en de mobiele telefoon heeft normaal geen verbinding. Wat zou ik hiervoor nodig hebben? Hartelijk dank
3
Hallo allemaal. Ik wil graag Sonos installeren in ons huis. Ik heb nog geen Sonos product. Wat zouden jullie aanraden voor een apparaat? Kinderkamer/slaapkamer en in de woonkamer. Is er een goede startersset? Kun je meerdere accounts tegelijk bedienen? (kinderkamer/woonkamer)? Hartelijk dank voor uw hulp. Groeten Schwingiii
3
Ik ben momenteel bij salt maar heb nogal slechte ervaring met hen op het gebied van klantenservice. Ik zou zeggen dat 1 op de 4 problemen werd opgelost zoals ik zou verwachten dat het zou worden opgelost en klantgerichte behandeling . Het laatste probleem maakte me af en ik moest extra kosten maken. Dus, ik vraag me af wat de mensen vinden van digitec mobile op het gebied van klantenservice? Ik zou het zeer op prijs stellen als je je mening zou geven over andere MVNO's in Zwitserland.
3
Hallo, ik bestel al een tijdje bij Galaxus. 2 jaar geleden werd er binnen maximaal 3 dagen geleverd. Sinds een paar maanden (eind 2024), ramp, levert zelfs Temu sneller, de levertijden zijn van 10 dagen naar 3 maanden gegaan, wat een beetje overdreven is voor een site die opschept over snel leveren als je de bestelling moet valideren... Ben ik de enige met dit soort 'problemen'? Het wordt een beetje vervelend, want je ziet de zogenaamde levertijd van 3 dagen en je bestelt omdat je het "dringend" nodig hebt, maar nee, het wordt uitgesteld tot 3 maanden later... Eén ding is zeker, ik wacht tot mijn laatste bestelling geleverd wordt en dan ben ik klaar met deze site, die steeds teleurstellender wordt... Hopelijk ziet iemand van Galaxus dit bericht, want we kunnen geen contact met ze opnemen....
4
5 van 24.420 discussies