Reolink

6 Discussies voor in Reolink

Begin discussie
    fritz.herren 1 jaar geleden in Reolink

Netwerkcamera van Reolink, WLAN, AKKU, nachtzichtfunctie

Ik ben op zoek naar een Reolink camera die is uitgerust met een niet-zichtbare IR LED. Met andere woorden, de IR LED mag niet rood oplichten, zoals bijvoorbeeld het geval is bij de Reolink Argus 3 Pro. De camera zou moeten helpen bij het fotograferen van dieren - op het overzicht kun je niet zien welke IR's onzichtbaar zijn. Bedankt voor je hulp bij het vinden van de juiste camera

0

swisswheel 2 jaren geleden in Reolink

Leveringsproblemen alleen bij Digitec

Hoe kan het dat men de Reolink bewakingsset RLK8-820D4-A in augustus 2022 bij Digitec bestelt en pas vandaag ontvangt, maar rechtstreeks bij Reolink bestelt (via Hongkong!) en het product na 1,5 week in huis is? Beste Digitec, je doet iets helemaal verkeerd. Het zou de moeite waard zijn om het nader te bekijken. PS: De annulering van de bestelling is in ieder geval soepel verlopen, dank je wel.

3

Anonymous 7 jaren geleden in Reolink

C1-pro

Ik heb een argus 2, het is echt een geweldig apparaat. Wanneer zijn er plannen om de catalogus van het merk uit te breiden, met name de c1-pro (https://reolink.com/product...

3

christoph.grob 5 jaren geleden in Reolink

Reolink Argus 3

De nieuwe IP-camera Argus 3 met licht, 100% draadloos incl. solar Wanneer is deze camera verkrijgbaar bij Digitec? Hartelijk dank voor een kort briefje

1

Anonymous 6 jaren geleden in Reolink

Reolink Argus Pro, installatieproblemen

Ik heb 1 reolink argus pro camera gekocht en krijg hem niet aan de praat.... Ik heb de aangegeven procedure gevolgd, maar hij maakt geen verbinding met de server en bij het scannen van het netwerk zie ik hem niet op de Wifi... Heb ik een basis nodig? In ieder geval ben ik in de war

1

Orde van de
discussies
Forum voor Reolink
StartBegin discussie