Ridder serano 5
Hallo, welk mes heb ik nodig voor deze snijder? Bedankt voor het antwoord
1
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Hallo, welk mes heb ik nodig voor deze snijder? Bedankt voor het antwoord
1
Goedenavond, Ik heb zojuist een e-mail ontvangen van Galaxus waarin staat dat mijn retourzending is afgewezen. Citaat: "Na rijp beraad moeten we je helaas meedelen dat we de retour moeten weigeren omdat het serienummer van het product niet overeenkomt met de originele verpakking. U ontvangt daarom een retourzending. Het serienummer is een belangrijk identificatiekenmerk waarmee we de authenticiteit en de staat van het product kunnen controleren. Een discrepantie tussen het serienummer op het product en de originele verpakking doet twijfel rijzen over de herkomst en de staat van het product." Ik heb het artikel, pc-ventilatoren van het merk Corsair, exclusief bij Galaxus besteld en zorgvuldig opnieuw verpakt en verzonden met DHL. Zoals ik het zie, word ik nu beschuldigd van fraude. Heeft iemand ooit een soortgelijk probleem gehad?
6
Precies hetzelfde product op Apfelkiste voor 15.
0
Hallo allemaal, komt deze nieuwe combinatie binnenkort als roltrainer in de winkel of moet je hem rechtstreeks bij Zwift bestellen? Ik vind het basisconcept erg goed, ook omdat ik mijn racefiets niet constant hoef om te bouwen tussen de weg en de woonkamer. Als er hier nog meer geïnteresseerden zijn, bedankt voor jullie feedback en misschien kunnen we het hier in de winkel aangeboden krijgen ;) Groeten, P.
112
Wanneer zijn de 2 nieuwe VMAX VX2 HUB en GEAR modellen beschikbaar? Hartelijk dank
0
Hallo, kunt u mij alstublieft helpen? Ik begin in september met mijn studie en heb een budget van tussen de 800 en 1000 CHF om een nieuwe computer te kopen. Ik zal hem onder andere gebruiken voor ARGIS, Matlab en soortgelijke software. Kunt u mij een goede computer in deze prijsklasse aanbevelen? Hartelijk dank
8
5 van 24.191 discussies