Roborock Qrevo Curv
Weet je al wanneer de Roborock Qrevo Curv verkrijgbaar is?

4
Weet je al wanneer de Roborock Qrevo Curv verkrijgbaar is?
4
Hallo Weet iemand wanneer de Roborock Qrevo Pro beschikbaar is? Dit is de enige nieuwe Roborock Qrevo met een hoogte van minder dan 10 cm. Anders had ik de MaxV gekocht, maar die is helaas te hoog voor mijn meubels. Bedankt en vriendelijke groeten
4
Ik heb een vraag: Wordt de nieuwe Roborock Q Revo Master ook vermeld? Zo ja, wanneer en hoeveel zou die kosten?
2
Wanneer kan ik de Roborock Flexi Pro kopen?
4
Waar kun je de accessoires krijgen? Stofzakpads enz. ?
1
Goedendag, gaat u de Roborock Q Revo ook verkopen en zo ja, wanneer? Vriendelijke groeten Oli
3
Hallo allemaal. Wanneer voegt Digitec Galaxus de Roborock Q Revo toe aan het assortiment? Hij is al verkrijgbaar bij Mediamarkt DE. Het is een zeer interessant model. Bedankt voor de toelichting. Ik zou een koper zijn.
1
Weten we al wanneer de S8 Pro Ultra beschikbaar zal zijn?
69
Hallo Digitec Galaxus :-) Is het misschien al bekend of kun je al zeggen wanneer de Roborock S8 serie hier verkrijgbaar zal zijn? Volgens andere websites zou de start van de verkoop in Duitsland rond 16.03.... kunnen zijn. Bedankt en groeten
4
Ik ben op zoek naar mop, zak etc? Ik vind er veel op amazon, maar niet hier.... ?
1
Zal Digitec ook de pas uitgebrachte Roborock S7 Pro Ultra in zijn assortiment opnemen?
7
Ik wilde vragen of Digitec ooit reserveonderdelen in hun assortiment opneemt. Ik heb het over vervangingsborstels, filters en vooral microvezeldoeken (wasbaar). Bij voorbaat dank
4
Wanneer is de Roborock S7 MaxV verkrijgbaar (in Zwitserland)? Weet iemand de verwachte releasedatum?
17
Naar mijn mening is de kleine runabout momenteel de beste stofzuig- en dweilrobot op de markt. Maar het afzuigstation laat lang op zich wachten. Weet iemand het al. De S7 maxv Plus is al verkrijgbaar. Dan moet de grote broer snel volgen! Ga alsjeblieft vooruit! ^^
31
Heb je de Roborock dyad in je assortiment?
4
Hallo Ik ben al enige tijd op zoek naar onderdelen voor mijn Roborock S7. -Zijborstel -Hoofdborstel -Hepafilter Ik vind veel OEM producten, maar hun kwaliteit is erg slecht of soms zo slecht dat ik ze niet met een zuiver geweten kan installeren. Waar kan ik de originele onderdelen krijgen of wanneer worden ze in het assortiment opgenomen?
0
Hallo allemaal, Je kunt het zuigstation nergens kopen. Daarom heb ik Roborock zelf gevraagd of er productieproblemen zijn. Ik werd door de support doorverwezen naar een (voor mij niet serieuze) derde leverancier, maar op de een of andere manier lijkt het geheel me niet helemaal koosjer 😅 @digitec: Kunt u meer details geven over of en wanneer u het afzuigstation gaat aanbieden? @all: als digitec een pallet van de afzuigstations zou bestellen, zou je er dan een kopen (neem aan dat de verkoopprijs dan tussen de 400-500,- ligt)? Bedankt voor de feedback en de groeten Irus
6
Sali zämä Ik heb de hele mand nodig. Weet iemand hoe ik het kan vinden? Ik kan het voorwerp hier op Galaxus niet vinden. Bedankt Groeten Thomas
0
Weet iemand waar je de originele onderdelen in Zwitserland kunt kopen? Ik heb een tijdje gezocht en kan alleen de mogelijkheid vinden om ze in Duitsland te kopen met levering tot aan de grens...
5
Weet je iets over de Roborock S7(T7)? Info is erg schaars, momenteel denk ik alleen verkrijgbaar in China.
41
Heel eenvoudige vraag: past Art. 6341659 als behuizing voor SSD Art 12238072? Ik ben nogal in de war en dacht dat het zou moeten passen? Een grote dank bij voorbaat
5
Hallo Allemaal . Ik wilde vragen of het oplaadstation voor de Roborock dusties apart gekocht kan worden. Ik wil ze graag op de tweede verdieping plaatsen.
1
Zal de nieuwe Roborock S5 Max in de toekomst ook in de digitec shop verkrijgbaar zijn? Zo ja, vanaf welke datum?
3
Is er al een ETA voor de nieuwste S6 MaxV?
1
Is er al een ETA voor de nieuwste S6 MaxV?
1
Deze week (14.5.2020) zou de verkoop in Duitsland van de Roborock H6.... moeten beginnen. Wanneer kan het in CH gekocht worden?
1
Is het mogelijk om de Roborock S5 en S6 op meerdere verdiepingen te gebruiken? Dat wil zeggen: meerdere kaarten gebruiken?
4