Waarom is saxx niet meer beschikbaar op galaxus?

1
1
Beste Galaxus/Digitec Dit is de tweede keer op rij dat de koerier van Notime mijn goederen niet aflevert. De eerste keer negeerde hij de instructies dat hij de goederen moest afleveren, de tweede keer belde hij niet en nu moet het beste nog komen: MIJN bestelde KOFFIEMACHINE is helemaal niet geleverd!!!!! Ik heb geen idee waar het is!!!! Nee, het is niet gestolen, het was er nooit, want hij fotografeerde de levering de tweede keer dat hij het deponeerde! Als je googelt op Notime AG vind je voornamelijk negatieve reacties. Zoek alsjeblieft een andere bezorgdienst voor bliksemleveringen, ik kan het niet meer!
114
Het is echt jammer dat Swiss Post stopt met deze service vanwege een gebrek aan retourzendingen. Het was niet alleen geweldig om de producten op dezelfde dag te ontvangen. Ik vond het ook fijn dat ik geen dozen meer weg hoefde te gooien.
0
Heeft iemand ervaring met de pc's van de verkoper "Avlano"? De prijs-prestatieverhouding ziet er op het eerste gezicht erg goed uit, maar helaas wordt noch hier op digitec noch op de website van de verkoper gedetailleerde informatie gegeven over de geïnstalleerde componenten (type voeding, RAM, AIO, ...). De productfoto's zien er echter veelbelovend uit.
9
Hallo, wanneer wordt het te koop aangeboden?
0
Hol omhoog Unify degens, ze hebben net een manier gevonden om ons nog meer geld afhandig te maken. G6 Doorbell net aangekondigd op hun livestream. Wanneer verkrijgbaar op Digitec?
1
5 van 24.431 discussies