Shoei NXR TC-10 Equate
Je hebt zoveel NXR-helmen, waarom niet de TC-10 Equate?

1
Je hebt zoveel NXR-helmen, waarom niet de TC-10 Equate?
1
Hallo, Bieden jullie niet het J-Cruise model aan? Groeten
2
Hallo Galaxus Team, Tot nu toe vond ik het moeilijk om in alle winkels geschikte veren voor MTB-schokdempers te vinden. Als je hier zinvolle filters zou kunnen implementeren, weet ik zeker dat sommige mensen daar blij mee zouden zijn. Zoals veerkracht (Lbs, Nm) en geschikte slaglengte. In mijn geval ben ik op zoek naar een 350lbs/in veer die geschikt is voor 65mm slag. Of 60N/mm met 65mm slag. P.S.: In bijna alle artikelen die ik heb bekeken, ontbrak de informatie over de veersterkte volledig. Bedankt & groeten Patrick
0
Hallo, Ik wil het huisje van mijn ouders uitrusten met een 5G-router, omdat hun huisje geen bekabelde verbinding heeft. Er staat een sunrise 5g-antenne niet ver van hen vandaan, maar de ontvangst binnen is slecht. Ik dacht eraan om een router te installeren met een buitenantenne voor 5G-ontvangst. Hebben jullie aanbevelingen? Ik vond deze kit, denk je dat hij geschikt zou zijn? https://www.galaxus.ch/fr/s1/product/zte-mc889t3000-routeur-35513313?tagIds=7-1377 Alvast bedankt voor jullie antwoorden en nog een fijne dag!
4
https://pettihome.shop/collection... Als het gaat om het gezellig en comfortabel maken van de slaapkamer, springen twee hoofdrolspelers er altijd uit: dekbedden en dekbedovertrekken. Beide spelen een belangrijke rol, maar hun functies, voordelen en stijlen zijn verschillend. Laten we samen kijken hoe je erachter kunt komen welke het beste bij jou past.
0
De diameter lijkt altijd identiek te zijn. Hoe zit het met de lengte? Er lijken zowel 120mm als 130mm te zijn. Mogelijk ook andere. Kan de lengte worden gedefinieerd als een filter?
2
Verdorie, Digitec - zo moeilijk is het toch niet: Nu kijk ik naar de powerbanks en zie er 36 die volgens jullie specificaties een capaciteit van minder dan 100 mA hebben. Natuurlijk zijn deze waarden niet correct. Het zou gemakkelijk zijn om limieten in te stellen voor bepaalde velden, waarbuiten een mens (hoe ouderwets, ik weet het...) het in de gaten zou moeten houden. Maar in plaats daarvan is er de mogelijkheid dat klanten onjuiste waarden rapporteren - in dat geval loont het meer om de software aan te passen... Met correcte gegevens zou ik de filterfuncties zeer nuttig vinden, maar zoals nu... Misschien kan de community op de een of andere manier druk uitoefenen? Wat denken jullie?
0
5 van 24.314 discussies