Filter voor lumen voor tafellampen (en alle andere lampen)
Helaas is er geen optie om tafellampen te filteren op helderheid. Dit maakt het zoeken naar een geschikte lamp tot een handschoen. Voeg dit met spoed toe.

5
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Helaas is er geen optie om tafellampen te filteren op helderheid. Dit maakt het zoeken naar een geschikte lamp tot een handschoen. Voeg dit met spoed toe.
5
Hallo samen Ik ben op zoek naar een notebook met een Windows 11 besturingssysteem voor mijn studie industriële techniek. Omdat ik in mijn privéleven alleen Apple-apparaten gebruik, bereik ik mijn grenzen als het gaat om het kiezen uit het brede aanbod van apparaten met Windows-besturingssystemen - vooral als het gaat om de verschillende processors (AMD, Intel, enz...). In principe ben ik op zoek naar een laptop die de komende drie jaar een betrouwbare metgezel zal zijn. Mijn budget ligt rond de 700-1000 CHF. De minimale vereisten zijn 16 GB RAM en een 512 GB SSD. Het merk maakt niet uit. Het zou fijn zijn als het apparaat probleemloos basisprogramma's kan draaien - in het ergste geval moet het ook een kleine assemblage in een CAD-programma kunnen weergeven. Ik hoef geen aanraakfunctie of een opvouwbaar scherm. Kan iemand een notebook aanraden die aan deze criteria voldoet of zijn eigen ervaringen delen? Of is er "de" onverslaanbare prijs-prestatie notebook die net iets meer dan CHF 1000 kost? Als het echt de moeite waard is, ben ik ook bereid om mijn budget dienovereenkomstig aan te passen. Alvast bedankt voor jullie tips!
17
Ik heb nog nooit zo'n slecht gegoten namaak King gezien het is verschrikkelijk koop nooit de lage 5165 stuk pure horror instructie slecht gedrukt stuk slecht gegoten, ze klikken slecht aan elkaar. De set valt al uit elkaar voordat hij af is.
0
ü Is het mogelijk om de snelheid te verhogen als ik naar het menu ga en alleen P0, P1 en P2 vind en zelfs als ik op de rem druk, kan ik P4 niet laten verschijnen zodat ik een hogere snelheid kan instellen?
0
Waarom zijn snacks zo duur, vergeleken met winkels als migros? Sommige producten zijn bijna 150% duurder dan in de winkel.
1
5 van 24.180 discussies