Formuler Z12 Ultra
Wanneer verschijnt de Z12 hier?
0
Wanneer verschijnt de Z12 hier?
0
Hallo Community Na een verbouwing hebben we een kleine ruimte beschikbaar waar we op ongeveer 3,50 meter van het scherm zullen zitten. De beamer moet recht voor het scherm geplaatst worden op een diep meubel/zijkant. Het scherm staat voor een raam, dus het moet strak zijn en van onder naar boven uitschuifbaar. Heeft iemand goede tips voor een beamer, scherm en eventueel een alles-in-één soundbar? vriendelijke groeten
0
Hallo, Ik heb het idee dat sinds enige tijd de levering de volgende dag (voor bestellingen die voor 19.00 uur zijn geplaatst) niet meer gegarandeerd is. Als ik bijvoorbeeld een telefoonhoesje zou nemen dat op voorraad was, zou de levertijd overmorgen zijn! In jullie leveringsvoorwaarden staat altijd het volgende: "Vandaag tot 21.00 uur besteld, morgen geleverd. Voor alle producten die op voorraad zijn in ons centrale magazijn geldt dat alle bestellingen die op maandag en voor 21.00 uur op vrijdag worden ontvangen, dezelfde dag nog worden verzonden en over het algemeen de ochtend van de volgende werkdag op het afleveradres aankomen (inclusief zaterdag, als de optie is geactiveerd). De beschikbaarheid van elk product is realtime zichtbaar." Is dit veranderd? Bedankt
18
Er is iets mis met de categorie 'Harde schijf'... in de specificaties zou moeten staan: interface (bijv. SATA of SAS), of protocol (bijv. SATA 1/2/3 of SAS 1/2/3)...?
0
Hallo, ik heb een open keuken in mijn flat en had eerder de Philips Series 2000 AC2887/10, die daar perfect voor was. Helaas moest ik hem vervangen en probeerde ik een andere, ik dacht vergelijkbare, van Philips. Ik vond ze even goed. Helaas niet geschikt voor de keuken. Kan iemand me een filter aanraden dat de keuken ventileert? Bedankt.
0
5 van 24.417 discussies