Sonos

40 Discussies voor in Sonos

Begin discussie
    Schwingiii 11 maanden geleden in Sonos

Vraag over Sonos (newbie)

Hallo allemaal. Ik wil graag Sonos installeren in ons huis. Ik heb nog geen Sonos product. Wat zouden jullie aanraden voor een apparaat? Kinderkamer/slaapkamer en in de woonkamer. Is er een goede startersset? Kun je meerdere accounts tegelijk bedienen? (kinderkamer/woonkamer)? Hartelijk dank voor uw hulp. Groeten Schwingiii

1

Anonymous 1 jaar geleden in Sonos

App bijwerken 80....

Sonos heeft een nieuwe app-versie uitgebracht! Enkele belangrijke functies ontbreken. Wekker, sluimerknop en het ergste van alles is dat de NAS ook weg is. Je wordt gedwongen om de cloud te gebruiken. De eigenaren van apparaten worden door Sonos op de slechtst mogelijke manier betutteld over wat ze met hun apparaten kunnen doen. Waarom maakt een fabrikant zijn eigen producten onbruikbaar?

+1

6

Klavdi 1 jaar geleden in Sonos

Beste muziekweergave ?

Welk stereopaar van Sonos zou jij op dit moment de beste audiofiele noemen? Era 300, Play 5, Move 2, etc.?

2

Anonymous 2 jaren geleden in Sonos

Ik ben het overzicht kwijt

... Toen ik mijn eerste Sonos box kocht (Five), was het bereik nog overzichtelijk en waren de mogelijke combinaties duidelijk. Nu wilde ik naast mijn Five, die zorgt voor geluid in mijn woonkamer, een box voor ons terras van 40 m². Tijdens de koele seizoenen zou ik de box in de slaapkamer zetten. Welke box is geschikt voor het overdekte terras (box komt binnen als het regent), welke kan gekoppeld worden aan de Five en welke heeft LAN? Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen. Hartelijk dank.

1

Luigi_G 1 jaar geleden in Sonos

Sonos aanvragen

Geachte dames en heren Ik heb de volgende producten: Woonkamer/keuken open ca. 30m2 2x Sonos One SL 1x ARC 1x Sub Slaapkamer: 1x Beam Hal: 1x Sonos OneSL Kleedkamer: 1x Sonos One Badkamer: 1x Sonos One Sl Terras: 1x Sonos One SL Mijn vraag is; Ik wil 2x ERA 300 in de woonkamer en daarnaast een SUB. Is dat overdreven? Vriendelijke groeten Luigi Gabinato

1

5 van 40 discussies

Orde van de
discussies
Forum voor Sonos
StartBegin discussie