Hallo allemaal.
Ik wil graag Sonos installeren in ons huis. Ik heb nog geen Sonos product.
Wat zouden jullie aanraden voor een apparaat? Kinderkamer/slaapkamer en in de woonkamer.
Is er een goede startersset?
Kun je meerdere accounts tegelijk bedienen? (kinderkamer/woonkamer)?
Hartelijk dank voor uw hulp.
Groeten Schwingiii
Sonos heeft een nieuwe app-versie uitgebracht! Enkele belangrijke functies ontbreken. Wekker, sluimerknop en het ergste van alles is dat de NAS ook weg is. Je wordt gedwongen om de cloud te gebruiken. De eigenaren van apparaten worden door Sonos op de slechtst mogelijke manier betutteld over wat ze met hun apparaten kunnen doen. Waarom maakt een fabrikant zijn eigen producten onbruikbaar?
... Toen ik mijn eerste Sonos box kocht (Five), was het bereik nog overzichtelijk en waren de mogelijke combinaties duidelijk. Nu wilde ik naast mijn Five, die zorgt voor geluid in mijn woonkamer, een box voor ons terras van 40 m². Tijdens de koele seizoenen zou ik de box in de slaapkamer zetten. Welke box is geschikt voor het overdekte terras (box komt binnen als het regent), welke kan gekoppeld worden aan de Five en welke heeft LAN? Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen. Hartelijk dank.
Geachte dames en heren
Ik heb de volgende producten:
Woonkamer/keuken open ca. 30m2
2x Sonos One SL
1x ARC
1x Sub
Slaapkamer:
1x Beam
Hal:
1x Sonos OneSL
Kleedkamer:
1x Sonos One
Badkamer:
1x Sonos One Sl
Terras:
1x Sonos One SL
Mijn vraag is;
Ik wil 2x ERA 300 in de woonkamer en daarnaast een SUB.
Is dat overdreven?
Vriendelijke groeten
Luigi Gabinato
Sonos Arc uitbreiding met Sonos One als Home Cinema
Goedenavond iedereen. Ik heb ongeveer twee maanden geleden de Sonos Arc in het wit gekocht en ik ben dolblij met deze soundbar. Nu wilde ik hier in de gemeenschap vragen of een uitbreiding met twee Sonos One speakers achter de bank de moeite waard is en of het verschil groot is. De sub zou later op een gegeven moment worden toegevoegd. Bedankt voor het antwoord.
Heeft iemand ervaring met Sonos Arc en Swisscom TV en is het compatibel?
Helaas heeft de Sonos Arc maar één HDMI-aansluiting (Toslink alleen noodoplossing).
Ik wil graag een actuele soundbar (Dolby Atmos) waarmee ik ook mijn 2 Sonos One Gen 2 kan integreren en zo een 5.1 thuisbioscoop kan opzetten.
Veel dank voor de bijdragen
Beste Gemeenschap
Ik zoek voor mijn winkel een geschikte geluidsinstallatie waarmee ik muziek voor mijn gasten kan afspelen in goede kwaliteit. Wat kun je aanbevelen? Het zou mooi zijn als ik de luidsprekers aan de muur kon bevestigen en het liefst als ze kunnen worden opgeladen en geen directe stroomaansluiting nodig hebben. Is er iets goeds van Sonos?
Vriendelijke groeten
Hallo
Vandaag heb ik na lange tijd mijn Philips TV bijgewerkt. Het bericht kwam dat de DTS Play-Fi functie nu beschikbaar is.
Omdat ik een Sonos-systeem heb, wilde ik het aansluiten op Play-Fi, maar dat lukte niet. Ik kon hierover op internet niets vinden en vermoed nu dat het niet werkt.
Is dit waar?
Vriendelijke groeten van de BeO
Dario
Ja, ik ben dol op promoties die helaas niet meer beschikbaar zijn.
Digitec is zoals alles op de markt actie tot je bestelt en dan heeft het geen of meer.
Het is allemaal maar een illusie bedrijven laat me je een ding vertellen klanten zijn geen handel waar ze zijn mensen ja ik denk dat dat bij jou niet is aangekomen eerlijkheid duurt het langst.
Hoi - Moet ik mijn Playbar vervangen door de Beam? Wat zegt u?
https://www.galaxus.de/de/s1/product/sonos-beam-wlan-airplay-airplay-2-multiroom-system-8904862
Sonos luidspreker met klassieke CD-speler/versterker
Beste Gemeenschap,
Ik wil graag een of een set Sonos luidsprekers kopen voor audio (in eerste instantie voor één kamer, de woonkamer). Ik wil ook graag mijn klassieke CD-speler (eventueel met versterker) in dit systeem integreren. Welke Sonos componenten heb ik nodig? Streamen via Apple Music zou ook een optie zijn die ik zou willen gebruiken? Later dan TV (volgende stap). Hartelijk dank voor je inbreng!
Ik heb onlangs een cd-speler aangesloten op de SONOS connect via de analoge audio-ingang. Dit werkt, maar ik moet de ingang delen met de platenspeler, die ik ook op de analoge audio-ingang heb aangesloten. Dit betekent telkens kabels verwisselen. Is hier een oplossing voor, bijv. een cinch dubbele stekker?
Ik vond de Sony MDR-HW700DS Wireless Surround Headphones (Over-Ear) bij digitec. Deze kon ik via de SONOS-poort aansluiten.
Werkt dat? Kan ik dan muziek en TV alleen via de koptelefoon afspelen?
Software-updates voor Sonos-apparaten tussen 2005 en 2011 worden stopgezet
Ik heb in 2015 een Play 5 gekocht. Nu krijg ik een e-mail van Sonos met de mededeling dat updates voor deze apparaten vanaf mei niet meer worden aangeboden. In plaats daarvan kan ik een nieuw apparaat van Sonos kopen met 30% korting. Dat kan het niet zijn. Mijn toestel is nog geen 5 jaar oud en er waren geen twee varianten toen ik het kocht, d.w.z. ik kocht het nieuwste onderdeel. Weet iemand een slimme manier om te werk te gaan?
Bedankt
Kurt
Waarom is er geen manier om een TV via HDMI of optische kabel op Sonos aan te sluiten zonder die grote voetstukken te gebruiken? Connect moet een optische ingang hebben! Ik begrijp niet waarom dit nog niet gerealiseerd is. Ik heb geen extra luidsprekers nodig en wil hem niet via analoog aansluiten, want dat werkt niet automatisch.
Heeft iemand een tip?
Hallo Galaxus Team,
Komen er ook bundels met de Sonos One SL?
Bijvoorbeeld SONOS Beam of Playbar (eventueel met en zonder Sub) en 2 One SL zou veel zin hebben.
hallo, ik heb een vraag, hoop dat iemand mij daar kan helpen?
Ik heb al 2 Sonos One en wil nu nog een Sonos 5 kopen. Kan ik de 3 boxen zonder extra apparaat aansluiten en met de app bedienen? Ik bedoelde maar een bepaald aantal dozen heb je een tussenapparaat nodig....
Kan iemand mij in lekentaal (dus zonder al te veel technische details) uitleggen wat het verschil is tussen Sonos 3 en 5 en voor welk doel welke box aan te bevelen is? Heel erg bedankt :)
Ik wil een Sonos systeem kopen (Playbar, Sub, 2x Play:5, 4x Play:1) maar ik heb geen haast. Heeft Sonos doorgaans promoties die het wachten waard zijn?
En is het al te voorzien of de Playbar ook een upgrade krijgt met HDMI ARC? De functionaliteit van de Beam is echt "leuk", maar de Playbar lijkt geluidstechnisch op een ander niveau te staan.
Hallo
Ik ben van plan de Acer 550 beamer (4k) bij jullie te bestellen. Nu sta ik echter voor de uitdaging om het geheel aan te sluiten op mijn Sonos systeem. In principe wil ik twee One (2e gen.) aansturen. Wat is daarvoor nodig? Ik gebruik Apple TV, dus AirPlay ondersteuning is belangrijk. Ik wil ook de optie openhouden om het geheel uit te breiden naar 5.1. Ook zou ik het extra apparaat (Beam?) bij voorkeur via de Beamer FB willen bedienen en niet telkens de app moeten gebruiken.
Wat moet ik naast de beamer nog meer hebben zodat aan bovenstaande eisen wordt voldaan? Is aan de eisen voldaan?
Veel dank bij voorbaat voor uw antwoord.
Ik verhuis binnenkort naar een nieuwe flat en wil graag een Multiroom opstelling opzetten.
Basis: LG OLED65C7V TV, AppleTV 4K, PlayStation Pro, Switch.
Verlangen: slaapkamer en keuken elk met SONOS One SL, woonkamer met SONOS Beam of SONOS Playbase (optie om uit te breiden met 2 SONOS One SL voor surround sound).
Vraag 1: Ik wil de apparaten bedienen via Airplay 2. Vanwege mijn LG OLED65C7V televisie neig ik naar de Playbase, omdat de Beam in het beeld van de televisie zou uitsteken. De Playbase heeft geen Airplay 2, maar ik heb gelezen dat hij gegroepeerd kan worden met een One SL en zo ook Airplay 2 capabel wordt. Kan iemand dit voor mij bevestigen?
Vraag 2: Omdat de Playbase geen HDMI-aansluiting heeft, moet de box worden aangesloten via de optische ingang. Heeft dit relevante nadelen?
Vraag 3: Kan ik met de Playbase naar muziek luisteren zonder dat de TV aanstaat?
Vraag 4: Weet iemand hoe vaak SONOS nieuwe producten lanceert? Koop ik met de Playbase een apparaat dat al te oud is?
Bedankt voor je hulp.
Ik wil graag de oude stereo-installatie vervangen, maar zodanig dat ik mijn lp's en cd's kan blijven gebruiken.
kunnen blijven gebruiken.
Nieuwe aankoop: Platenspeler 1x
6 CD-wisselaar 1x
Versterker 1x
Sonos Poort 1x
Sonso Play 5 2x
Kan ik het systeem zo configureren of is het logischer om een tweede Sonos-poort te gebruiken in plaats van de versterker?
Misschien zit ik er helemaal naast, corrigeer me in dat geval alsjeblieft.
Een enthousiaste Sonos-beginner.
Hallo allemaal,
Ik heb momenteel een Teufel surround systeem dat ik wil vervangen vanwege de vloerstaande luidsprekers, aangezien ik weet dat Sonos top is en waarschijnlijk high-end luidsprekers kan bijbenen, wil ik Sonos beetje bij beetje aanschaffen. Nu is de grote vraag aan jou waar moet ik mee beginnen en wat heb ik nodig om een fatsoenlijke surround sound te krijgen (voornamelijk games en films, muziek minder)?
Momenteel heb ik geen surround (achter, achter) speakers dus ik denk dat die eerst moeten komen of is de balk voldoende om al wat surround te krijgen? Helaas ken ik Sonos (nog) niet.
Alstublieft voor uw hulp en aanbevelingen bij voorbaat dank