Sony

3 Discussies voor in Sony

Begin discussie
    Rocdaniel57 1 jaar geleden in Sony

Cashback Sony " OPGELET

Pas op, je moet tonnen papierwerk invullen, de voorwaarden uitvergroten en door het internet waden, wat ontmoedigend en tijdrovend is. Ik denk dat het een vorm van oplichting is. Jammer, want de apparatuur is van topkwaliteit. Ik kocht een Sony camera en een lens en vreemd genoeg heb ik nooit mijn cashback op de lens ontvangen, hun reden: niet binnen de deadline en toch stuurde ik ze een bewijs dat ik binnen de deadline was. Ik heb wat onderzoek gedaan en kwam erachter dat er veel problemen zijn in Zwitserland en Frankrijk.

1

Smash6600 4 jaren geleden in Sony

WH-1000XM4

Hallo beste Galaxus team Wanneer zal de nieuw gepresenteerde XM4 beschikbaar zijn voor pre-order? Vriendelijke groeten

3

Anonymous 10 jaren geleden in Sony

Camera voor zowel reis- als sportfotografie

Ik ben op zoek naar een nieuwe camera. Hij moet vooral gebruikt worden voor het maken van actiefoto's (mountainbiken) en voor reisfoto's. Ik kwam de vele positieve recensies over Sony camera's tegen. Vraag 1: Zijn Sony camera's echt zo goed? Welke ervaringen heb je opgedaan? Vraag 2: Welke camera biedt de beste balans tussen sport- en reisfotografie? Alpha77 Mark II, Alpha 6000 of Alpha 7 of Alpha 7 MarkII? Of kun je een camera van een ander merk in het bijzonder aanbevelen? Zo ja, om welke reden? Bedankt voor je hulp!

2

Orde van de
discussies
Forum voor Sony
StartBegin discussie