Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Sp Connect

10 Discussies voor in Sp Connect

Begin discussie
    VIVERcomvaleria0 1 jaar geleden in Sp Connect

iPhone 16 ProMax Hoesje SP Connect Xtreme

Wanneer heb je het gekregen?

0

nights 2 jaren geleden in Sp Connect

Wanneer is de SP Connect iPhone 15 Pro Case verkrijgbaar bij digitec?

Hallo De iPhone 15 Pro Case is beschikbaar op de SP Connect website en kan direct worden besteld. Wanneer zijn ze verkrijgbaar bij digitec?

1

anti 5 jaren geleden in Sp Connect

SP Connect Antivibratiemodule

Zal de anti-vibratie module voor jou beschikbaar zijn? Door de trillingen tijdens het motorrijden werkt de autofocus van mijn iPhone 11 pro niet meer. SP Connect heeft een upgrade uitgevoerd met betrekking tot dit bekende probleem

+4

12

escapet 4 jaren geleden in Sp Connect

iPhone Xs MAX

Ik ben op zoek naar de "Weather Cover" en "Phone Case" voor een iPhone Xs MAX voor SP Connect - anders kan ik ook geen accessoires bestellen - waarom hebben jullie dat niet in de aanbieding? https://sp-connect.de/products...

1

Anonymous 4 jaren geleden in Sp Connect

iPhone 12 mini

@digitec: Is er al info over de leverdatum van het iPhone 12 Mini hoesje van SP Connect?

1

Anonymous 5 jaren geleden in Sp Connect

iphone 12 pro hoesje

Leveringsdatum al bekend wanneer "hoesje" voor iphone 12 pro beschikbaar zal zijn

1

Daeneli 5 jaren geleden in Sp Connect

Waarom is er geen motorbundel met het hoesje voor Samsung S10?

Waarom wordt dit niet aangeboden? En wanneer is de nieuwe antifibratinadapter hier verkrijgbaar?

1

tloescher 5 jaren geleden in Sp Connect

Huawei P30 Pro (Case, weer Cover), Zelfklevende Mount voor auto en Running Band

Hallo, Zullen het telefoonhoesje en het weerhoesje voor de Hawei P30 Pro in de winkel verkrijgbaar zijn? En hoe zit het met de andere delen: - Zelfklevende montage - Lopende band Waarom is het aanbod zo "selectief"? Veel dank en vriendelijke groeten

1

Pred4tor 5 jaren geleden in Sp Connect

iPhone 11 Pro en Ducati hoesjes?

Wanneer gaan jullie ook de iPhone 11 Pro en Ducati hoesjes van SP Connect aanbieden?

3

a.degonda 6 jaren geleden in Sp Connect

De hele bundel kopen voor elk iPhone-formaat?

Ik bezit al een SP-fietsbundel, maar heb nu een andere iPhone (7 plus). Het lijkt er nu op dat ik een complete nieuwe fietsbundel moet kopen(??) - Of kan ik een SP iPhone hoesje apart krijgen? - Maar dan zou het in de productbeschrijving vermeld moeten worden.

2

Orde van de
discussies

10 van 10 discussies

Naar boven
Forum voor Sp Connect
StartBegin discussie