Steelseries Arctis Nova Pro
Hallo, ik vroeg me af wanneer de nieuwe Steelseries Arctis Nova Pro aan het assortiment wordt toegevoegd?

1
Hallo, ik vroeg me af wanneer de nieuwe Steelseries Arctis Nova Pro aan het assortiment wordt toegevoegd?
1
Hoi Digitec Hoe kan het dat de witte koptelefoons Fr. 60,- !!!! zijn? duurder zijn dan de zwarte ???
4
Hey Digitec Team Gaat u de vervangende oorkussens voor de Arctis Pro serie van Steelseries in uw assortiment opnemen?
1
Hallo Digitec team Krijg jij de nieuwe serie van Steelseries -Apex Pro? Bedankt voor het antwoord
2
Hallo beste Digitec team & gemeenschap! Wanneer kan ik verwachten dat ik de Arctis 9x en de bijbehorende accessoires (oorkussens, tas, enz.) kan bestellen? Ik ben momenteel op zoek naar een draadloze headset die ik kan gebruiken met de Xbox one X en de PC, dus kwam ik de nieuwe Arctis 9X tegen. Omdat ik de Arctis serie ken van eerdere modellen en ook de huidige modellen van vrienden, weet ik dat SteelSeries hoogwaardige en functionele producten levert. De headset lijkt me een goede concurrent voor de Astro A50, die me teleurstelde met de microfoon (hij is niet slecht, maar ik had meer verwacht.) en voor de Razer Thresher Ultimate, die erg lomp en zwaar is en tijdens langere sessies snel hete oren kan veroorzaken. Link van de fabrikant: https://de.steelseries.com/gaming-hea... Vriendelijke groeten x_SyTeK_x
1