Douchestoel
De zitting van mijn douchestoel is gescheurd. Kan ik een nieuwe bestellen?

1
De zitting van mijn douchestoel is gescheurd. Kan ik een nieuwe bestellen?
1
Gisteren, twee dagen na installatie begon de keukenboiler enorm te lekken. Gelukkig konden wij alle waterschade voorkomen. Kapotte boiler aangemeld bij Galaxus. Twee seconden later een kreditnota en terugbetaling van de aanschaf en verzending omdat retour economisch geen optie was. Proficiat, dit is zoals het hoort.
1
Heeft iemand ervaring met de pc's van de verkoper "Avlano"? De prijs-prestatieverhouding ziet er op het eerste gezicht erg goed uit, maar helaas wordt noch hier op digitec noch op de website van de verkoper gedetailleerde informatie gegeven over de geïnstalleerde componenten (type voeding, RAM, AIO, ...). De productfoto's zien er echter veelbelovend uit.
1
Ik wil mijn wat oudere notebook aansluiten op 2 HDMI-schermen, de notebook heeft USB-A poorten en een USB-C poort, maar zonder video-overdracht. Kan ik de schermen aansluiten met een adapter - vermoedelijk op de USB-A poort?
1
Ik heb nog nooit zulke onzin gezien! Alle cijfercombinaties van mijn ID intypen? Ben ik dom!!! Een foto van de achterkant zou sneller en makkelijker zijn!!!
0
5 van 24.321 discussies