opgelost
alles ok
0
alles ok
0
Hallo Digitec - dit is de tweede keer dat Planzer een (waardevol) Digitec/Galaxus pakket voor mijn deur (in Kleinbasel) deponeert en vervolgens de deponering per e-mail bevestigt "gedeponeerd volgens uw instructies". 1. ik heb geen gegevens verstrekt 2. we waren thuis (vooral vanwege de aanstaande levering) en er werd niet eens aangebeld Dit is de tweede keer (beide keren een laptop). Ik zou u willen vragen om in het belang van uw klanten eens serieus met uw logistieke partner te overleggen, of om weer gebruik te maken van de post, die veel professioneler en betrouwbaarder is. Vriendelijke groeten, SF
1444
Geef aan welke PowerBank voldoet aan de nieuwe 3C veiligheidscertificering (China Compulsory Certification). Voeg hiervoor ook een filter toe. Er gelden nu strengere regels voor het meenemen van powerbanks op bepaalde vluchten. Dit is veroorzaakt door veiligheidsproblemen.
4
Hallo, waar kan ik de tape kopen zodat ik mijn Govee String lights opnieuw kan gebruiken? Ik wil niet alles opnieuw kopen en deze weggooien omdat hij nog werkt, alleen geen lijm op de achterkant omdat ik ze uit mijn vorige huis heb moeten verwijderen. https://www.galaxus.ch/en/s14/product/govee-string-downlights-5-m-fairy-lights-42683985
1
Hallo allemaal Aangezien ik met mijn Samsung S24 nu alleen nog maar extreem slechte telefoonontvangst heb en de GPS eigenlijk al sinds het begin "naar de maan gaat", ben ik op zoek naar een mobiel waarmee ik in 2025 nog kan bellen! Ik heb mijn SIM-kaart (Talktalk) teruggeplaatst in mijn oude Oppo Reno 4 en kan eigenlijk weer bellen zonder onderbreking of zelfs maar een verbinding tot stand brengen... Het ligt dus zeker aan de mobiel en NIET aan het netwerk. Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat de verbindingskwaliteit op de S24 ondergronds is geworden, vooral sinds de 25 juni update. Welke mobiele telefoon kun je aanraden? Zijn er vlaggenschip telefoons waarmee je nog wel kunt bellen?
1
5 van 24.348 discussies