Tamiya

2 Discussies voor in Tamiya

Begin discussie
    jourduson 1 jaar geleden in Tamiya

Tamiya gereedschap

Beste Digitec, beste Galaxus, Als ik 'Tamiya tools' intik, komen er een paar pincetten, matjes en andere dingen tevoorschijn. Je moet duizenden artikelen doorzoeken om de rest te vinden, wat uren kan duren. De meeste artikelen verschijnen ook niet onder 'Modelbouwgereedschap'. Je realiseert je dat hier geen echte RC enthousiastelingen werken (zoals op andere afdelingen zoals elektronica en computers, waar echte nerds en enthousiastelingen verantwoordelijk zijn).

3

allan1975 2 jaren geleden in Tamiya

LP-verf van Tamiya

Galaxus biedt Tamiya X en XF verven aan, die geweldig zijn, maar er zijn ook LP kleuren (lakken) die essentieel zijn voor Tamiya modellen, en bovendien een ongelooflijke afwerkingskwaliteit bieden. (Iedere goede modelbouwer weet dat, verdomme!) Ik ben jammerlijk gedwongen ze te bestellen op dubieuze websites, in het koninkrijk Frankrijk en te betalen in cryptocurrencies (een obscure "Euro") om ze te krijgen. Heilige Galaxus, verhoor mijn gebeden, en slaag erin ze voor te stellen binnen uw prachtige assortiment! Alstublieft, u zult mij zeer dankbaar zijn!

6

Orde van de
discussies
Forum voor Tamiya
StartBegin discussie