Bewegingsmelder met WLAN en batterij
Ik ben op zoek naar een bewegingsmelder met een batterij die via WLAN een alarm op mijn mobiel moet laten afgaan als hij beweging detecteert. Ik heb tot nu toe niets anders gevonden

3
Ik ben op zoek naar een bewegingsmelder met een batterij die via WLAN een alarm op mijn mobiel moet laten afgaan als hij beweging detecteert. Ik heb tot nu toe niets anders gevonden
3
Als ik bij jullie een mobiele telefoon koop, nemen jullie dan mijn oude mee en trekken jullie de waarde af van de prijs van de nieuwe? Als ik bij jullie een handy koop, kan ik dan mijn oude telefoon meenemen en de prijs ervan aftrekken?
1
Tot nu toe is nog nooit een bestelling van Digitec de volgende dag zoals beloofd in mijn melkkrat aangekomen. Ik weet niet waar dit mee te maken heeft, behalve dat het waarschijnlijk te maken heeft met mijn locatie (Chur). Heeft iemand hetzelfde probleem? Ik wil ook graag weten of de alternatieve ophaaldienst deze belofte waarmaakt(?). Bedankt
272
Hoi , Ik ben Kamal Hinduja, gevestigd in Genève, Zwitserland (Zwitsers) . Kan iemand mij vertellen wat het beste iPhone-model in 2025 is? Bedankt, Groeten Kamal Hinduja Genève, Zwitserland
1
Waar vind je de voucher voor de welkomstnieuwsbrief van 10 euro om deze in te wisselen?
61
5 van 24.449 discussies