Uw gegevens. Uw keuze.

Als je alleen het noodzakelijke kiest, verzamelen we met cookies en vergelijkbare technologieën informatie over je apparaat en je gebruik van onze website. Deze hebben we nodig om je bijvoorbeeld een veilige login en basisfuncties zoals het winkelwagentje te kunnen bieden.

Als je overal mee instemt, kunnen we deze gegevens daarnaast gebruiken om je gepersonaliseerde aanbiedingen te tonen, onze website te verbeteren en gerichte advertenties te laten zien op onze eigen en andere websites of apps. Bepaalde gegevens kunnen hiervoor ook worden gedeeld met derden en advertentiepartners.

Thrustmaster

12 Discussies voor in Thrustmaster

Begin discussie
    Anonymous 1 jaar geleden in Thrustmaster

T598 Bundel met directe aandrijving

Hallo beste Galaxus team Weten jullie al wanneer het mogelijk zal zijn om de nieuwe Thrustmaster T598 set te pre-orderen of te bestellen? Is het item nog steeds gepland voor dit jaar?

4

Anonymous 2 jaren geleden in Thrustmaster

Cockpitmontage T818

Kunt u ons vertellen of u van plan bent de kuipadapter voor de T818 aan te bieden, en zo ja, wanneer? Zonder die of de tafelklem is de basis helaas onbruikbaar.

3

T818

Hallo, heb je toevallig nieuws over de T818? Bij voorbaat dank voor uw antwoord.

1

f.cortez.pires 2 jaren geleden in Thrustmaster

T818

Wanneer zal de T818 basis beschikbaar zijn?

3

T818

Weet iemand wanneer de T818 beschikbaar zou moeten zijn op Digitec ?

0

PlasmAudio 4 jaren geleden in Thrustmaster

Ferrari Sf1000

Hallo digitec Hoe lang duurt het nog tot je het nieuwe F1 stuur in je assortiment hebt?

2

liolau 4 jaren geleden in Thrustmaster

Wanneer is het nieuwe Thrustmaster SF1000 stuur verkrijgbaar?

Hey Digitec De nieuwe Thrustmaster SF1000 Velg is vandaag uitgebracht, maar helaas (zoals altijd) niet te bestellen in de Thrustmaster winkel in Zwitserland. Weet je wanneer het wiel beschikbaar zal zijn?

2

PaladinX 5 jaren geleden in Thrustmaster

Thrustmaster AIRBUS Joystick + Gashendel

Hallo beste Digitec team, Als flight sim liefhebber ben ik enthousiast over de nieuwe Thrustmaster apparatuur. De Throttle moet weg in mijn kleine bureaucockpit. Wanneer is het bij jullie verkrijgbaar? https://shop.thrustmaster.com/en_gb... https://shop.thrustmaster.com/en_gb...

4

BlackHGT 5 jaren geleden in Thrustmaster

Thrustmaster T-LCM

Ik zou willen vragen of je weet wanneer de nieuwe T-LCM pedalen beschikbaar zullen zijn?

4

Gott 5 jaren geleden in Thrustmaster

Beschikbaarheid?

Is het normaal dat Thrustmaster onderdelen zo slecht verkrijgbaar zijn? Er zijn zoveel uitbreidingen, maar nergens in voorraad.

0

Anonymous 6 jaren geleden in Thrustmaster

Thrustmaster F/A-18C Hornet™ HOTAS add-on grip

Ga jij de Thrustmaster F/A-18C Hornet™ HOTAS Add-On Grip aan je assortiment toevoegen?

3

powermuts 7 jaren geleden in Thrustmaster

Thrustmaster MFD Cougar Pack (Multi Functioneel "Display")

Hallo Beste Gemeenschap en alle Flusisim-Fan's ;-) Ik ben op zoek naar het Thrustmaster MFD Cougar Pack. Het verbaasde me dat Digitec dit product niet voert. Heeft iemand van jullie dit product (ervaring?) of belangstelling ervoor? Ik las dat na een HOTAS de MFD verplicht is :-) Ik zou deze MFD dan uitbreiden met een echt display (7" + RaspbeeryPI). Kan ook een interessant verhaal zijn voor Digitec.

5

Orde van de
discussies

12 van 12 discussies

Naar boven
Forum voor Thrustmaster
StartBegin discussie