T598 Bundel met directe aandrijving
Hallo beste Galaxus team Weten jullie al wanneer het mogelijk zal zijn om de nieuwe Thrustmaster T598 set te pre-orderen of te bestellen? Is het item nog steeds gepland voor dit jaar?
4
Hallo beste Galaxus team Weten jullie al wanneer het mogelijk zal zijn om de nieuwe Thrustmaster T598 set te pre-orderen of te bestellen? Is het item nog steeds gepland voor dit jaar?
4
Kunt u ons vertellen of u van plan bent de kuipadapter voor de T818 aan te bieden, en zo ja, wanneer? Zonder die of de tafelklem is de basis helaas onbruikbaar.
3
Hallo, heb je toevallig nieuws over de T818? Bij voorbaat dank voor uw antwoord.
1
Wanneer zal de T818 basis beschikbaar zijn?
3
Weet iemand wanneer de T818 beschikbaar zou moeten zijn op Digitec ?
0
Hallo digitec Hoe lang duurt het nog tot je het nieuwe F1 stuur in je assortiment hebt?
2
Hey Digitec De nieuwe Thrustmaster SF1000 Velg is vandaag uitgebracht, maar helaas (zoals altijd) niet te bestellen in de Thrustmaster winkel in Zwitserland. Weet je wanneer het wiel beschikbaar zal zijn?
2
Hallo beste Digitec team, Als flight sim liefhebber ben ik enthousiast over de nieuwe Thrustmaster apparatuur. De Throttle moet weg in mijn kleine bureaucockpit. Wanneer is het bij jullie verkrijgbaar? https://shop.thrustmaster.com/en_gb... https://shop.thrustmaster.com/en_gb...
4
Ik zou willen vragen of je weet wanneer de nieuwe T-LCM pedalen beschikbaar zullen zijn?
4
Is het normaal dat Thrustmaster onderdelen zo slecht verkrijgbaar zijn? Er zijn zoveel uitbreidingen, maar nergens in voorraad.
0
Ga jij de Thrustmaster F/A-18C Hornet™ HOTAS Add-On Grip aan je assortiment toevoegen?
3
Hallo Beste Gemeenschap en alle Flusisim-Fan's ;-) Ik ben op zoek naar het Thrustmaster MFD Cougar Pack. Het verbaasde me dat Digitec dit product niet voert. Heeft iemand van jullie dit product (ervaring?) of belangstelling ervoor? Ik las dat na een HOTAS de MFD verplicht is :-) Ik zou deze MFD dan uitbreiden met een echt display (7" + RaspbeeryPI). Kan ook een interessant verhaal zijn voor Digitec.
5