dab+ decoder voor tivoli radio
Tivoli audio meer dan 15

1
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Tivoli audio meer dan 15
1
Digitec biedt 2 bijna identieke ASUS Expertbook P5 laptops aan, kan iemand het verschil uitleggen? De ene lijkt LCD te hebben, de andere LED, welke heeft de voorkeur? Hartelijk dank Urban https://www.digitec.ch/comparison...
5
Met het oog op de uitschakeling van 3G (Sunrise 10.6.25, Swisscom eind 25) moet niet alleen 4G (=data), maar ook VoLTE (telefonie via LTE) selecteerbaar zijn in het filter voor mobiele telefoons. Je kunt niet bellen met 4G zonder VoLTE, en sommige mobiele telefoons kunnen alleen gegevens verzenden via 4G!
26
Welke objectieven zijn compatibel met Fujifilm x-E5
2
Hallo beste Galaxus team Het zou erg handig zijn als jullie de productdetails van producten zouden kunnen controleren, omdat veel verkopers niet de juiste informatie hebben. Er zijn computers met 20'000 RAM of 1000000 Terrabyte, waardoor de filterfunctie bijna nutteloos is. Vriendelijke groeten Een trouwe klant
2
Hallo, ik heb net gecontroleerd hoe ver jullie zijn met mijn bestelling, die ik 2-3 weken geleden heb geplaatst, en ik zie een vinkje staan naast: langzamere levering toegestaan. Maar ik weet zeker dat ik dit vakje niet heb aangevinkt omdat ik de bestelling zo snel mogelijk wilde ontvangen. Ik vind dit nogal brutaal. Als ik had geweten dat ik 1-1,5 maand op mijn bestelling zou moeten wachten, had ik de bestelling niet geplaatst. Ik wil hem nu ook niet annuleren na dit lange wachten. Echt een geslaagde kraam.
1
5 van 24.195 discussies