De voucher voor de welkomstnieuwsbrief van €10
Waar vind je de voucher voor de welkomstnieuwsbrief van 10 euro om deze in te wisselen?

58
Waar vind je de voucher voor de welkomstnieuwsbrief van 10 euro om deze in te wisselen?
58
Hallo samen Ik heb gemerkt dat op mijn LG OLED C4 65″ in combinatie met de Swisscom TV Box 5 steeds weer moiré-effecten / aliasingstoringen optreden, bijvoorbeeld op dakpannen, raamfronten van hoogbouw, golven of planten, vooral tijdens langzame camerabewegingen. Het moiré-effect is een ongewenst optisch verschijnsel dat optreedt wanneer twee overlappende, regelmatige patronen (rasters) een nieuw, storend patroon creëren. Als ik inhoud bekijk via mijn Apple TV Box of rechtstreeks via apps op mijn LG OLED C4, heb ik deze ongewenste effecten niet. Daarom neem ik aan dat er iets mis moet zijn met de Swisscom TV Box 5. Ik gebruik de originele witte HDMI kabel (ik heb hier ook een tweede geprobeerd zonder veel verbetering). De Swisscom TV Box 5 is rechtstreeks aangesloten op de LG OLED C4 via HDMI1. Vervolgens heb ik verschillende instellingen op de LG TV geprobeerd, zoals het uitschakelen van alle assistenten en het instellen van de scherpte op 0, 5 en 10 (bij 10 werd het iets beter). Dit alles heeft echter niet veel verbetering gebracht. Ik kan niet veel aanpassen op de Swisscom TV Box 5 of kan waarschijnlijk de echt belangrijke instellingen niet vinden. Nu mijn vraag, hebben jullie deze effecten ook opgemerkt op jullie OLED TV's in combinatie met de Swisscom TV Box 5 en hebben jullie zelfs een oplossing gevonden?
0
Hol omhoog Unify degens, ze hebben net een manier gevonden om ons nog meer geld afhandig te maken. G6 Doorbell net aangekondigd op hun livestream. Wanneer verkrijgbaar op Digitec?
0
Je stelt een vraag aan de klantenservice en na relatief korte tijd krijg je een heel beleefd antwoord van een klantadviseur. Als je per e-mail wilt reageren op het antwoord, misschien om meer details te weten te komen, krijg je een gegenereerd antwoord waarin je wordt gevraagd om de Digitec assistent te gebruiken en begint de hele procedure opnieuw.Sorry, maar wat is dit voor stom systeem als je niet direct per e-mail kunt reageren op de klantadviseur.Ik heb zoiets nog nooit ergens anders meegemaakt.
36
Er is al veel te lezen over Planzer op het forum. Maar ik kan het niet laten om mijn woede te uiten over de levering (service). Planzer is de absoluut slechtste die er is. Hoewel ik nog steeds begrijp dat iets een dag later geleverd kan worden. Dat kan gebeuren. Bij Planzer weet echter echt niemand wanneer iets bezorgd wordt. Bericht (maandag) pakket opgehaald. Bericht (dinsdag / 23.05 uur) - levering niet mogelijk. Woensdag navraag bij klantenservice waarom geen levering. Het pakket was vergeten in te laden. HaHa. Vraag (woensdag) wanneer ontvang ik het pakket? Antwoord, waarschijnlijk niet vandaag, misschien morgen of overmorgen. Mijn opmerking, vanaf vrijdag ben ik afwezig. Antwoord, ja in dat geval levering op maandag. Sorry, dat is gewoon sh.... Als ik het pakket vandaag niet ontvang, dan weiger ik het in ontvangst te nemen en dan kan Digitec zelf onderhandelen met Planzer. Als klant voel ik me absoluut opgelicht.
2
5 van 24.429 discussies