Mijn levering is nog steeds niet aangekomen
Ik heb een vaatwasser besteld en kreeg te horen dat hij al meer dan een week op de post was, wat is er aan de hand?

1
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Ik heb een vaatwasser besteld en kreeg te horen dat hij al meer dan een week op de post was, wat is er aan de hand?
1
Ik heb een kinderboomhut gekocht voor de verjaardag van mijn dochter. De persoon die het te koop had gezet, heeft me het product nooit toegestuurd en ik heb verschillende e-mails gestuurd zonder antwoord. Toen ik contact opnam met Galaxus, was de enige oplossing om te wachten. Morgen is het 9 dagen later en tot nu toe niets. Mijn dochter blijft me vragen stellen over de cabine. Stel je de situatie voor! Deze ongelukkige aankoop heeft me in een nachtmerrie achtergelaten: wachten, onbeantwoorde telefoontjes en een spookverkoop waarbij niemand de verkoper kan bereiken. Ik zal nooit meer iets bij Galaxus kopen. Ik heb de opmerking hier geplaatst omdat ik hem niet rechtstreeks naar de Galaxus-pagina kan sturen waar ik de hut heb gekocht.
0
Hallo Digitec, gaan jullie ooit de Flydigi-controller aanbieden? https://en.flydigi.com
2
... Bestaan ze nog in Zwitserland? - Ik heb de laatste in de VS gekocht, waarom bestaan ze niet in Zwitserland?
3
De Narwhal Flow werd deze week publiekelijk aangekondigd. Is er al een ruwe datum voor wanneer dit model hier in de winkel verkrijgbaar zou moeten zijn?
2
5 van 24.241 discussies