Ugreen NasSync
Ga je ook de NasSync-serie van Ugreeen aanbieden?

2
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Ga je ook de NasSync-serie van Ugreeen aanbieden?
2
Met het oog op de uitschakeling van 3G (Sunrise 10.6.25, Swisscom eind 25) moet niet alleen 4G (=data), maar ook VoLTE (telefonie via LTE) selecteerbaar zijn in het filter voor mobiele telefoons. Je kunt niet bellen met 4G zonder VoLTE, en sommige mobiele telefoons kunnen alleen gegevens verzenden via 4G!
22
Hallo, kunt u mij alstublieft helpen? Ik begin in september met mijn studie en heb een budget van tussen de 800 en 1000 CHF om een nieuwe computer te kopen. Ik zal hem onder andere gebruiken voor ARGIS, Matlab en soortgelijke software. Kunt u mij een goede computer in deze prijsklasse aanbevelen? Hartelijk dank
0
Hallo beste Galaxus team Het zou erg handig zijn als jullie de productdetails van producten zouden kunnen controleren, omdat veel verkopers niet de juiste informatie hebben. Er zijn computers met 20'000 RAM of 1000000 Terrabyte, waardoor de filterfunctie bijna nutteloos is. Vriendelijke groeten Een trouwe klant
1
Niet de eerste keer. Er staat "bij ons op voorraad" en "morgen in huis". Helaas kun je je er niet nog een keer aan houden. Gewoon erg vervelend als je het product nodig hebt. Zal weer bij een ander bestellen. Waarom kun je niet eerlijk zijn bij bestellingen?
1
Ciao jongens, bieden jullie de nieuwe Pixapresso nog steeds aan? Het zou echt geweldig zijn als je ze van jou zou kunnen krijgen. Hier is de link: https://wacaco.com/products...
1
5 van 24.184 discussies