Ulanzi SK-06
Kun je de Ulanzi SK-06 in het assortiment opnemen? Ik heb al van veel VTubers gehoord dat het de iPhone koel houdt tijdens het streamen, vooral in de zomer.

2
Kun je de Ulanzi SK-06 in het assortiment opnemen? Ik heb al van veel VTubers gehoord dat het de iPhone koel houdt tijdens het streamen, vooral in de zomer.
2
Kan iemand mij een goede HDMI-kabel van 15 meter aanbevelen? Ik heb hem nodig als verbinding tussen de TV en de TV box. Ik heb altijd korte beelduitval met de huidige kabel.
1
Hallo samen We hebben een tip of twee nodig. We zijn op zoek naar een nieuwe smartphone omdat onze oude iPhone XS Max het nu na 7 jaar heeft begeven. We zoeken iets in het starters/middensegment met een budget van rond de CHF 300-400. Hoeft niet gloednieuw te zijn, want alles is nu actueler dan de XS Max. Android is ook welkom. Apple zal waarschijnlijk moeilijk zijn in deze prijsklasse. Een Samsung tablet zou ook kunnen (als het een voordeel zou zijn om bij hetzelfde merk te blijven). Hartelijk dank voor jullie antwoorden.
1
Wanneer worden de Roborock Saros 10 en 10R aan het assortiment toegevoegd? De Saros 10 en Saros 10R kunnen vanaf vandaag bij Amazon worden besteld voor € 1350, maar zijn op dit moment nog niet verkrijgbaar in Zwitserland.
115
Heb je de mogelijkheid om een leverancier te vinden voor hete sauzen uit El Yucateco? Hun hete sauzen zijn briljant en anders alleen te vinden in speciaalzaken!
5
Er zijn nu sauzen van "El Yucateco". Bedankt daarvoor! Heel gaaf. Maar nu mijn eerste wens in vervulling is gegaan (en er nu Kewpie Mayo is), heb ik alweer een nieuwe. Ik wens: - Bachan's Original Japanese Barbecue Sauce (geen idee waar ik die op dit moment zou kunnen krijgen) - Hete Sauzen van Marie Sharp (ik koop dit elke keer als ik in Papillorama ben) - Tapatio Hete Saus - Normale HP Brown Sauce (op de een of andere manier heb je alleen "Spicy BBQ" en "Classic BBQ") Als je dat ook voor elkaar krijgt, ben ik helemaal blij (voor ongeveer 2 maanden :))
0
5 van 24.310 discussies