Zoek was-droogcombinatie met automatische dosering
Ik ben op zoek naar een was-droogcombinatie met automatisch wasmiddel en wasverzachter dosering
0
Ik ben op zoek naar een was-droogcombinatie met automatisch wasmiddel en wasverzachter dosering
0
Is RYZEN 7 7800X3D beter of RYZEN 9 9900X?
6
Waarom er nog steeds Devolo-onderdelen worden verkocht is twijfelachtig. Volgens de brief stopt Devolo op 31 december 2025 met zijn platform. Na deze datum zijn de componenten niet meer controleerbaar. Ook juridisch gezien erg lastig. Laten we afwachten hoe retailers zoals Galaxus zich gedragen.
4
Het lijkt erop dat steeds meer fabrikanten de lagere frequentiebereiken weglaten omdat mensen die blijkbaar niet kunnen horen. Maar ik ervaar de verschillen als groot en ik mis de diepte van de muziek die bij ongeveer 22 Hz naar voren komt (zoals met mijn Philips TX1 in-ear). Het zou geweldig zijn als er een filter zou zijn voor audio met de frequentie-informatie. Ik zou ook erg geïnteresseerd zijn in je tips over de USB-C naar 3,5 Jack adapter, want ik ben ontevreden over mijn Onit (lager frequentiebereik 100 Hz).
0
Je stelt een vraag aan de klantenservice en na relatief korte tijd krijg je een heel beleefd antwoord van een klantadviseur. Als je per e-mail wilt reageren op het antwoord, misschien om meer details te weten te komen, krijg je een gegenereerd antwoord waarin je wordt gevraagd om de Digitec assistent te gebruiken en begint de hele procedure opnieuw.Sorry, maar wat is dit voor stom systeem als je niet direct per e-mail kunt reageren op de klantadviseur.Ik heb zoiets nog nooit ergens anders meegemaakt.
24
5 van 24.399 discussies