Tevredenheid
Ik gebruik hun producten al 22 jaar. Bedankt voor de kwaliteit en toewijding.
0
Ik gebruik hun producten al 22 jaar. Bedankt voor de kwaliteit en toewijding.
0
Sinds wanneer heeft Galaxus zo'n lange levertijd? (De bestelde artikelen zijn allemaal op voorraad) Ik heb ze vanmorgen besteld en nu komt de bestelling pas dinsdag? (Ik heb niet gekozen voor langzame levering)
6
Hallo. Ik zoek en vind niets. De pennen die ik destijds heb gekocht worden waardeloos als ze niet vervangen kunnen worden. Help me alstublieft. Hartelijk dank voor uw antwoord. Vriendelijke groeten van Rohrdorfer "Berg", 490 m (436 tot 787 m boven zeeniveau)
0
Hallo, Hebben jullie deadlines of een bekende datum voor een re-stock van de Oppo Find X8 pro?
0
Hallo samen Heeft iemand ervaring met de BODYGUARD® anti-kartelmatras? Het zou voor mij belangrijk zijn om te weten hoe hard het matras is en hoe hard het blijft na verloop van tijd. En zou het mogelijk zijn om het in het assortiment op te nemen? Ik weet dat hier al discussies over zijn geweest, maar het is al even geleden... LG
1
Sinds enige tijd gebruikt Digitec willekeurig PLANZER als bezorger. Helaas is deze vervoerder onbetrouwbaar, komt hij te laat en kan hij het huis vaak niet vinden (ik moest een keer op straat gaan staan om het aan te wijzen). Ik heb geklaagd bij support en kreeg te horen dat het niet mogelijk is voor de klant om de vervoerder te bepalen. Overigens was een van de redenen waarom ik vroeger bij Digitec bestelde dat je voor 16.00 uur bestelde en de volgende ochtend ontving, wat niet meer waar is. Je bestelt vandaag en als het goed gaat ontvang je overmorgen. Dus als er niets verandert, denk ik dat ik voor mijn volgende bestellingen naar andere winkels ga, zoals Brack (die de post gebruikt), en Digitec zal een laatste redmiddel blijven. Groeten Stephen
1
5 van 24.339 discussies