gemaakt in Zwitserland?
worden de vmax escooters echt in Zwitserland gemaakt? of worden ze praktisch kant en klaar in China gekocht en dan een beetje opgeknapt?

2
worden de vmax escooters echt in Zwitserland gemaakt? of worden ze praktisch kant en klaar in China gekocht en dan een beetje opgeknapt?
2
Goede dag Is er eigenlijk een originele stoel of compatibel voor de vmax r25 die ik presteer te kopen? Zo ja, waar kan ik het bestellen?
0
Ik heb vmaxr55 en nu heb ik een lekke achterband. Je kunt hem helemaal niet oppompen met een normale pomp man de afstand van velg tot schijfrem is zo klein dat je hem niet kunt oppompen. En waar kun je een nieuwe slimme kopen? Zou dit ding niet opnieuw kopen
1
Bestaat het merk VMAX nog steeds? Ik kan geen website vinden of een andere manier om contact met hen op te nemen. Dit maakt me erg sceptisch - vooral wat betreft garantie en mogelijkheden voor reserveonderdelen. Ik heb de scooter nog niet uitgepakt, dus ik weet niet zeker of ik niet beter kan overstappen op een bekender merk, zoals Segway. Bestaat VMAX nog steeds? Is dit een gerenommeerd bedrijf?
3
Waarom is de website van het bedrijf niet toegankelijk? Waar kan ik reserveonderdelen voor de producten krijgen?
15