Wavemaster Twee Pro/Neo
Hallo Galaxus Ben je geïnteresseerd in het toevoegen van de dozen aan je assortiment? P/L zijn ze zeer overtuigend en je zou ook een koper hebben. :D

2
Hallo Galaxus Ben je geïnteresseerd in het toevoegen van de dozen aan je assortiment? P/L zijn ze zeer overtuigend en je zou ook een koper hebben. :D
2
Hallo allemaal We zijn op zoek naar een eenvoudig schrift voor ons kind voor teams, typemachine, dis donc,... alleen de schoolapps. Toetsenbord zou geweldig zijn CH, maar we zullen ons externe toetsenbord aansluiten om te kunnen typen. Het moet zo makkelijk mogelijk in te stellen zijn zodat hij niet alles op het www kan zoeken, downloaden,.... Niet te duur qua prijs
0
Hallo community. Ik ben al een tijdje op zoek naar comfortabele sokken met een zwak of los elastiek bij de sokopening. Veel sokken die ik tegenwoordig koop, hebben een oncomfortabel en stug elastiek. Dit maakt het aantrekken en dragen van de sokken behoorlijk ongemakkelijk. Ik heb schoenmaat 40/41 en heb geprobeerd grotere sokken te kopen (43-46), maar die zitten net zo strak, stijf en ongemakkelijk. Heeft iemand een aanbeveling voor mij? Bij voorbaat dank
3
Hallo allemaal, Is het iemand anders ook opgevallen dat het forum overspoeld wordt door spamberichten en verdachte accounts? Het wordt steeds moeilijker om door echte discussies te navigeren als de helft van de onderwerpen vol staat met irrelevante links, neppromoties of bot-achtige antwoorden. Ik heb deze gemeenschap altijd gewaardeerd om zijn behulpzaamheid en transparantie, maar de laatste tijd heeft de signaal-ruisverhouding een flinke klap gekregen. Het is niet alleen vervelend - het ondermijnt het vertrouwen en de geloofwaardigheid die Digitec in de loop der jaren heeft opgebouwd...Voor mij althans! Ik hoop dat het moderatieteam op de hoogte is en werkt aan het aanscherpen van de filters of het verbeteren van de accountverificatie. Een schonere ruimte zou een grote bijdrage leveren om dit forum waardevol en welkom te houden voor echte gebruikers. Natuurlijk rapporteer ik wel en de spam wordt meestal verwijderd en het account verbannen, maar toch... Ik zou graag horen of anderen hetzelfde ervaren en of er iets is wat we gezamenlijk kunnen doen om deze problemen effectiever te signaleren of te melden. Ook vanuit technisch oogpunt zijn er oplossingen om dit te voorkomen...Als iemand het probleem serieus zou nemen!? Bedankt voor het lezen.
2
Samen groeten Ik ben in het bezit van een Hotone Ampero MP-100 (https://www.galaxus.ch/de/s1/product/hotone-ampero-mp-100-keyboard-effektpedal-52573176). Hij heeft een 3,5 mm hoofdtelefoonaansluiting, die ik af en toe wil gebruiken om te oefenen zodat ik niemand thuis stoor. Ik heb echter geen hoofdtelefoon met kabel meer, maar wil in plaats daarvan mijn Sonos Ace (https://www.galaxus.ch/de/s1/product/sonos-ace-anc-30-h-kabellos-kopfhoerer-45373117) gebruiken. Weet iemand een Bluetooth adapter met lage latency en goede kwaliteit die ik zou kunnen gebruiken om mijn Sonos ACE met de MP-100 te verbinden?
0
Is het beter met trillingen
0
5 van 24.465 discussies