Normale steenkool?
Kun je de Lotus grill ook met gewone kolen of zelfs briketten gebruiken?

4
We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.
Kun je de Lotus grill ook met gewone kolen of zelfs briketten gebruiken?
4
Hallo Comm Met onregelmatige tussenpozen maak ik back-ups van de gegevens (ongeveer 300Gb) op (momenteel) een externe HDD. De HDD is nu 8 jaar oud en begint vreemde geluiden te maken xD De M2 prijzen zijn nu betaalbaar geworden :) Ik ben aan het flirten met de Crucial P3 Pkus 4TB. De vraag is of een M2 met een hoge lees- en schrijfsnelheid ook in een externe behuizing geplaatst kan worden (Icy Box ICY BOX behuizing 1x NVMe, IB-1817M-C31) als het gaat om het afremmen van de prestaties als het te warm wordt?
2
Welke VR-bril kun je mij aanraden als brildrager die graag Steam sitting games speelt zoals Fallout en Starfield?
0
Hallo allemaal Is het mogelijk om de oven: Woltu Mini Oven 20 Liter Wit bij jullie te bekijken?
0
Hallo, zijn er mobiele telefoons met drukknoppen waarmee je gewoon kunt bellen en sms'en zonder radio of internet die nog werken?
1
5 van 24.230 discussies