Uw gegevens. Uw keuze.

We gebruiken cookies en soortgelijke technologieën om je de beste winkelervaring te bieden en voor marketingdoeleinden. Accepteer, weiger of beheer het gebruik van je informatie.

Accessoires voor spelcomputers

4 Discussies voor in Accessoires voor spelcomputers

Begin discussie
    sevtodef 5 maanden geleden in Accessoires voor spelcomputers

Brook Wingman FGC2

Hallo Digitec. Kunnen jullie de Brook Wingman FGC2 toevoegen aan jullie assortiment? Deze controlleradapter lijkt de enige betrouwbare adapter te zijn die het mogelijk maakt om de PS4-controller volledig te gebruiken op de PS5 (vooral belangrijk voor COD)

1

Darkside5526 1 jaar geleden in Accessoires voor spelcomputers

Xbox One Elite Controller Grip Bevestiging

Hallo Digitec community. Ik heb een nog werkende xbox one elite controller en ik gebruik de naar binnen gebogen joysticks en het rubber van die joystick is er bijna doorheen. Kennen jullie goede rubberen doppen die je gewoon over het rubberen oppervlak kunt doen om het probleem op te lossen? Ik wil echt niet de nieuwe set met alle peddels voor 40 Fr. of 60 Fr. kopen vanwege één joystick. Bedankt voor jullie tips. En ja, ik heb alleen Schondie joysticks gevonden voor 10 Fr. maar ik twijfel of ze origineel zijn. Alvast bedankt.

2

Doelking 8 maanden geleden in Accessoires voor spelcomputers

Hoe op te laden; Xbox Series X Scuf Controller

Hoe laad je je Scuff op? Ik wil de batterijen niet altijd verwisselen. Welk laadstation past? usb c met oplaadbare batterijen? Thx

1

Anonymous 9 jaren geleden in Accessoires voor spelcomputers

Ps4 Gaming Voeding van Nyko Modulair Laadstation

hallo digitec team heb een vraag deze lader kit voor ps4 controller is de beste en makkelijkste het is van** **Nyko Modulair Laadstation** bieden jullie het te koop aan of niet? bedankt

1

Orde van de
discussies
Forum voor Accessoires voor spelcomputers
StartBegin discussie